صفحه اصلی / استان ها / تهران / تمام خدمات در حوزه سامانه سیب رایگان است
تمام خدمات در حوزه سامانه سیب رایگان است

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار:

تمام خدمات در حوزه سامانه سیب رایگان است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریاردرنشست خبری با اصحاب رسانه تصریح کرد: تمام خدمات و اقداماتی که در حوزه سامانه سیب ارائه می‌شود به طور رایگان است و اطلاعاتی که در این سامانه ثبت می‌شود کاملاً محرمانه است .

به گزارش کسب و کار نیوز، ناصح در ادامه بیان کرد: به دنبال یکپارچه کردن سیستم الکترونیک سلامت حتی در موضوع ارجاعات به بیمارستان‌های تخصصی و فوق‌تخصصی هستیم که با اتصال به این سامانه به طور کامل انجام می شود.
وی با اشاره به لزوم بهبود زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان شهریار اظهار داشت: هم‌اکنون چندین پروژه در سطح شهرستان در مناطق روستایی و شهری پیگیری شده و برخی از این پروژه‌ها بین ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار اظهار داشت: در حوزه فوریت‌های اورژانس با استقرار مرکز عملیات در تمام نقاط شهرستان با ۱۵ خودرو مجهز و بیش از ۱۲۰ تکنسین، پزشک و پرستار در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است و با توجه به اینکه در برخی موارد پوشش شهرستان ملارد نیز با شهریار است ۲ مرکز دیگر نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود.
ناصح با اشاره به حضور فعال ۲۳۰ پزشک در شهرستان شهریار افزود: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته امروز ۶۰ مرکز سوء‌مصرف موادمخدر مجاز در شهرستان فعال است که در ۶ ماه نخست سال به ۸ هزار نفر خدمات‌رسانی کرده است.
وی همچنین با اشاره به طرح پایش دانش‌آموزان تصریح کرد: با هدف کاهش هزینه‌های بهداشتی و درمانی بیش از ۱۳۸ هزار پایش انجام شده است چرا که در حوزه بهداشت و درمان بر این باور هستیم که پیشگیری بهتر از درمان است و با این‌گونه اقدامات پیشگیرانه می‌توان بسیاری از مشکلات در آینده را برطرف کرد.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار سپس با اشاره به استقبال شهروندان شهریاری از طرح پایش سلامت گفت: از میان ۸۰۰ هزار نفر جمعیت در شهریار تاکنون ۵۵۰ هزار نفر در سامانه سیب ثبت شده‌اند که البته از رسانه‌ها و مجموعه‌های مختلف در این راستا درخواست داریم که با کار رسانه‌ای و فرهنگی فضا را به سمت گرایش افراد به ثبت طرح پایش سلامت سوق دهند.
ناصح با اشاره به کمبود تخت بیمارستانی در شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) و همچنین مجموعه کلینیک تخصصی در حال احداث حدود ۷۰ درصد رشد داشته است که امید است با جذب اعتبارات بیشتر هر چه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …