سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / دولت / همگرایی اقتصادی خوبی بین دولت و سایر قوا وجود دارد
همگرایی اقتصادی خوبی بین دولت و سایر قوا وجود دارد

دبیر هیات دولت:

همگرایی اقتصادی خوبی بین دولت و سایر قوا وجود دارد

دبیر هیات دولت گفت: همگرایی و تعامل و همکاری اقتصادی خوبی بین دولت و سایر قوا ایجاد شده و همین زمینه رفع مشکلات را فراهم آورده است.

حاجی میرزایی

محسن حاجی میرزایی در حاشیه جلسه شورای اداری استان سمنان در گفت‌وگو با  ایسنا، گفت: شرایط کشور، شرایط بسیار ویژه و خاصی است.

وی ادامه داد: در همه اجتماعات رسمی و غیر رسمی، شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و… اظهار نظرهای مختلفی انجام و مواضع و دیدگاه‌های مختلفی از سوی افراد مختلف بیان می‌شود که نشان می دهد ما در کشور با مسائل بسیار مهم و جدی روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه باید در حل مسائل و مشکلات مختلف تعریف و درک درست و یکسانی از مسئله داشته باشیم، افزود: برخی از اظهار نظرهایی که ارائه می‌شود،نه تنها منجر به حل مسئله نمی‌شود بلکه نوعی هراس در جامعه و کشور ایجاد می‌کند .

حاجی میرزایی با بیان اینکه موضوع اصلی این اظهارنظرها عمدتا اقتصادی و وضعیت اقتصادی کشور است، گفت: در این شرایط دشمن آشکارا تمام توان خود را به کار گرفته است تا در این شرایط اختلافات را زیاد کند و بین مردم و مسوولین رگه‌های بی اعتمادی ایجاد کند.

دبیر هیات دولت ادامه داد: ما در گیر جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم، آمریکا با اهداف سودجویانه و سلطه‌طلبانه خود برای رسیدن به اهدافش که در دهه‌های گذشته با ناکامی مواجه بوده است، از تمام توان و قدرت خود استفاده می‌کند و تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی عرصه را بر ما تنگ کرده است، اما هوشیاری مردم و حضور آگاهانه، فعال و جدی و فداکارانه مردم باز هم دشمن را ناکام گذاشته است.

حاجی میرزایی با بیان اینکه هدف دشمن از اعمال تحریم، ایجاد فشار بیشتر بر جامعه است، اضافه کرد: در حال حاضر همه مردم ما هدف این حمله اقتصادی قرار دارند و زندگی بر مردم سخت شده است، مردم ما از این تنگناها، با همه سختی‌ها و مشکلات و مسائل گذر می‌کنند.

وی افزود: بی‌شک این تنگناها ما را برای مسیر آینده و رسیدن به اهداف بلند آینده راسخ‌تر و استوارتر می کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بودجه ۱۴۰۳ با ۲۰ درصد افزایش، ۶۳۴۷ همت بسته شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مبلغ ۶,۳۴۷ هزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.