سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / پنجمی قایقی که قهرمان بود!/ پرونده رویینگ در بازی‌های آسیایی با سه نقره و یک برنز بسته شد
پنجمی قایقی که قهرمان بود!/ پرونده رویینگ در بازی‌های آسیایی با سه نقره و یک برنز بسته شد

پنجمی قایقی که قهرمان بود!/ پرونده رویینگ در بازی‌های آسیایی با سه نقره و یک برنز بسته شد

قایق رویینگ چهارنفره ایران که سال گذشته قهرمان آسیا شده بود در بازی‌های آسیایی به مقام پنجم رسید. در این ماده هند قهرمان شد که هدایت قایقش بر عهده جیوگانیک رومانیایی، سرمربی سابق قایقرانی ایران بود.

رویینگ چهار نفره

به گزارش کسب و کار نیوز، رقابت‌های فینال رویینگ‌ چهارنفره مردان آخرین مسابقه‌ای بود که پاروزنان ایران در آن شرکت کردند و از رسیدن به مدال بازماندند. قایق چهار نفره ایران با ترکیب بهمن نصیری،‌ سیاوش سعیدی، مجتبی شجاعی و مسعود محمدی به آب زد و با ثبت زمان ۶:۲۸٫۷۲ به کارش پایان داد و در نهایت پنجم شد. این قایق ایران سال گذشته با هدایت جیوگانیک رومانیایی و در شرایطی که قایق استاندارد در اختیار نداشت قهرمان آسیا شد اما بعد از یک سال نه تنها روی سکو نرفت بلکه به مقام پنجم بازی‌های آسیایی رسید. 

در این بخش هند،‌ اندونزی و تایلند به مدال رسیدند. نکته جالب توجه اینجاست که سال گذشته قایق‌های اندونزی و تایلند مثل این بازی‌ها دوم و سوم شدند و ایران قهرمان شد اما امسال هندی‌ها به عنوان قهرمانی رسیدند. هند در شرایطی قهرمان بازی‌های آسیایی شد که جیوگانیک رومانیایی را به عنوان سرمربی در اختیار داشت و توانست به مدال طلا برسد. 

با این نتیجه کار رویینگ ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی به پایان رسید و پرونده این رشته با کسب سه مدال نقره و یک برنز توسط دختران قایقران بسته شد. رویینگ مردان ایران در بازی‌های آسیایی بدون مدال ماند. 

قایق چهار نفره بانوان، دو نفره بانوان و تک نفره بانوان به مدال نقره رسیدند و قایق دو نفره سنگین‌وزن بانوان تک مدال برنز قایقرانی را کسب کرد. 

قایقرانی در ادامه منتظر نتایج ملی‌پوشان کانو و کایاک خواهد بود. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.