صفحه اصلی / فرهنگی / انتشار ۵ کتاب صوتی جدید
انتشار ۵ کتاب صوتی جدید

۵ کتاب صوتی جدید راهی بازار شدند

انتشار ۵ کتاب صوتی جدید

کتاب‌های گویا «درخت پرتقال» نوشته کارل فوئنتس، «ماشین مرا بران» از هاروکی موراکامی، «آبی‌تر از گناه» نوشته محمدحسین رحیمی، «راز» اثر روندا برن و «شاه‌کلید» از چالز هانل راهی بازار شد.

کتاب‌های گویا «درخت پرتقال» نوشته کارل فوئنتس، «ماشین مرا بران» از هاروکی موراکامی، «آبی‌تر از گناه» نوشته محمدحسین رحیمی، «راز» اثر روندا برن و «شاه‌کلید» از چالز هانل راهی بازار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، کتاب «درخت پرتقال» نوشته کارل فوئنتس با صدای منوچهر زنده‌دل با موسیقی مهدی زارع در نوین کتاب گویا منتشر شده است.

نسخه چاپی کتاب نیز در نشر «ققنوس» به چاپ رسیده است.

فوئنتس در کتاب نگاه سنتی به تاریخ را به پرسش گرفته و یکی از آزادانه‌ترین آثارش را خلق کرده است. او در این کتاب نمی‌خواهد گرفتار چارچوب زمان باشد، بلکه می‌خواهد فراتر از زمان حرکت کند. مردگان در «درخت پرتقال» از وقایع محتملی سخن می‌گویند که در تاریخ رخ نداده است، اما در داستان رخ می‌دهد. داستان‌های «دو کرانه»، «فرزندان فاتح» «دو نومانسیا» و «دو آمریکا» نگاه متفاوت فوئنتس را دراین کتاب به شیوه خاصی بیان می‌کنند.

همچنین کتاب «ماشین مرا بران» اثر هاروکی موراکامی با صدای حسن آزادی در موسسه یاد شده عرضه شده است. این مجموعه، پنج داستان از این نویسنده را در بردارد: «شهر گربه‌ها»، «ماشین مرا بران»، «سامسای عاشق»، «پیاده تا کوبه»، «نخستین حمله به نانوایی».

دیگر کتاب نوین کتاب گویا «آبی تر از گناه» اثر محمد حسینی است که کتاب چاپی آن توسط انتشارات ققنوس به چاپ رسیده است و نسخه صوتی کتاب با صدای حسن آزادی تولید و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

راوی داستان «آبی تر از گناه» پسر جوان شهرستانی دست و پا چلفتی است که برای کار به تهران آمده است. او به استخدام شازده‌ای قجری در می‌آید تا برایش کتاب بخواند.

کتاب «راز» از روندا برن با ترجمه مسیحا برزگر و صدای شاهین شرافتی به صورت کتاب صوتی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. این کتاب تا کنون به ۴۶ زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده است.

همچنین «شاه کلید» اثر چارلز هانل با صدای منوچهر زنده‌دل در موسسه نوین کتاب گویا به کتاب صوتی تبدیل و منتشر شده است.

این کتاب به ۲۴ تمرین برای تقویت قوه تجسم پرداخته است که باید به صورت هفتگی انجام شود. «شاه کلید» به مخاطبان کمک می‌کند تا به افکار خود مسلط شوند. همچنین کتاب به قانون جذب می پردازد و این‌که توانایی فرد در آفرینش سلامت، شادی، موفقیت، آرامش و هرچه بخواهند نامحدود است.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های فوق را از شهرکتاب‌ها، کتاب‌فروشی‌ها و همچنین فروشگاه‌های آنلاین معتبر یاسایت نوین کتاب گویا خریداری کنند.

همچنین مطالعه کنید:

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال

به گزارش کسب و کار نیوز، در این گزارش که در قالب ۲ برگه امتحانی …