شاید در این تصویر به نظر برسد که سگی در حال سلفی گرفتن است، ولی اینطور نیست. این آگهی توسط اُگیلوی استانبول (Ogilvy Istanbul) برای دوربین عقب خودروی فورد طراحی شده است و سگی را نشان میدهد که مستقیم به دوربین یا در واقع، به مخاطبان این آگهی خیره شده است تا حس این پیام مهم را در آنها ایجاد کند که «با این دوربین، بهتر میتوانیم دوستان کوچک خود را ببینیم و در نتیجه، کمتر با آنها تصادف میکنیم.»
برچسب هاتبلیغات تبلیغات خلاقانه خلاقیت
همچنین مطالعه کنید:
چطور «نون خ» دومین سریال پرتداوم صداوسیما شد؟
به گزارش کسب و کار نیوز ، مجموعه تلویزیونی «نون خ» که این روزها فصل …