صفحه اصلی / فرهنگی / تجسمی / زنگ نقاشی رضا بابک در سکو
زنگ نقاشی رضا بابک در سکو

نقاشی‌های رضا بابک در موسسه هنری سکو به نمایش درخواهد آمد.

زنگ نقاشی رضا بابک در سکو

نقاشی‌های رضا بابک عصر جمعه 28 اردیبهشت ماه در موسسه هنری سکو به نمایش درخواهد آمد.

نقاشی‌های رضا بابک عصر جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه در موسسه هنری سکو به نمایش درخواهد آمد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از هنرآنلاین، نرگس سلیمان‌زاده، نقاش و مدیر موسسه هنری سکو با اعلام خبر فوق گفت: سکو به موازات برگزاری کلاس‌های هنری و نیز جلسات سخنرانی و ورک‌شاپ‌های تخصصی، در اندیشه تبدیل شدن به یک پاتوق هنری‌ست؛ سکو تلاش خواهد کرد فرصت‌های دورهمی هنرمندان و هنر دوستان را فراهم کند که در این روزگار کمتر شاهد آن هستیم.

او افزود: بر همین اساس نخستین برنامه را با عنوان “زنگ نقاشی با رضا بابک” برپا می‌کنیم تا هم دوستداران این هنرمند باسابقه از نزدیک با او دیدار کنند و هم گوشه‌هایی از هنرهای کمتر دیده شده او به تماشا درآید.

سلیمان‌زاده گفت: در این برنامه که رویکرد گرامی‌داشت یک عمر تلاش هنرمندانه استاد رضا بابک دارد، حدود سی اثر از نقاشی‌های او که در سه دهه اخیر خلق کرده ارائه می‌شود اما سویه اصلی این سلسله رویداد ادای احترام و قدرشناسی از پیشکسوتان هنر ایران است که عمر خود را صرف اشاعه و توسعه هنر کرده‌اند.

این هنرمند خاطر نشان کرد: سکو می‌اندیشد بهترین گرامی‌داشت یک هنرمند مواجهه او با طرفداران و دوستداران آثارش است و این سلسله برنامه فرصت چنین دورهمی‌هایی را فراهم می‌کند.

سلیمان‌زاده گفت: زنگ نقاشی با رضا بابک ساعت ۱۹ تا ۲۲ جمعه ۲۸ اردیبهشت در موسسه هنری سکو به نشانی میرداماد، روبروی بانک مرکزی، خیابان تبریزیان، نبش نازنین، پلاک ۱۶ برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

۱۵۰ ولاگ از ۲۴ استان کشور به جشنواره فیلیمومدرسه رسید

به گزارش کسب و کار نیوز، میثم حیدری، مدیر اجرایی فیلیمومدرسه با بیان این خبر …