صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

حمایت بانک ملی از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها

مدیر عامل بانک ملی ایران گفت : با محافل دانشگاهی ارتباط تنگاتنگی داریم و حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها رویکرد محوری ماست.
محمدرضا حسین‌زاده در جلسه هم‌اندیشی مسئولان بخش فناوری اطلاعات و شرکت داده‌ورزی سداد که با حضور مسعود خاتونی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و جمعی از مدیران و مسئولان بخش IT بانک ملی ایران و شرکت داده‌ورزی سداد در سالن حافظ برگزار شد، اظهار داشت: باید با تهیه محصولات جدید و بومی‌سازی خدمات بانکداری بین‌المللی، خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهیم و منفعت آن در نهایت برای تمامی مردم خواهد بود.
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بخش IT این بانک اظهار داشت : فناوری اطلاعات دیگر یک ابزار نیست بلکه موتور محرکی برای هر سازمان است ، در حال حاضر فناوری اطلاعات سازمان‌ها نقش استراتژیک و عملیاتی داشته و همین امر مسئولیت ما را دو چندان می‌کند.
وی افزود: تصمیم‌گیری، سیاست‌گذاری، عملیات، پشتیبانی و شناخت کسب و کار از حلقه‌های بهم پیوسته فناوری اطلاعات بوده و یک سیستم ارزش آفرین است.
فرامرز خالقی مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد هم در این همایش گفت: بخش فناوری اطلاعات جزو الزامات بانکداری مدرن است.
وی گفت : در بانکداری آینده با شناخت نیازهای مشتریان قبل از آنکه مشتری احساس نیاز کند، باید امکانات لازم را مهیا کنیم و این شیوه یکی از بهترین شیوه‌های جذب مشتریان است.
بانک ملی ایران دراستان سمنان سرآمد بانک ها در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی
اقای خباز استاندار سمنان هم در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که با حضور دکتر طیب نیا وزیراموراقتصادی و دارایی برگزار شد ، از عملکرد بانک ها به ویژه بانک ملی استان در پذیرش واحدهای تولیدی کوچک ومتوسط و ثبت نام شده در سامانه بهین یاب که منجر به تحقق 108 % (بیش از سهمیه) تعهدات گردید، تقدیر کرد.
شایان ذکر است اداره امور شعب استان سمنان ، در راستای سیاست های دولت مبنی بر ساماندهی و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط و ارتقای توان رقابت پذیری واحدها در ایجاد و تثبیت اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، از اردیبهشت ماه سال جاری، همزمان با آغاز فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، نسبت به پذیرش 337 واحد تولیدی و صنعتی کوچک ومتوسط اقدام و تاکنون 132 واحد، تسهیلاتی بالغ بر 737 میلیارد ریال دریافت کرده اند که با پرداخت تسهیلات مذکورمعادل 108% از اعتبارات تخصیصی ، محقق شده است.
علاوه بر این بانک ملی ایران در سالجاری و در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تاکیدات دولت محترم، نسبت به واگذاری3 واحد تولیدی صنعتی تملیکی به سرمایه گذاران وفعالان اقتصادی اقدام کرده که به ایجاد اشتغال بالغ بر 115 نفر در بخش تولید استان شده منجر است.
همچنین با حضور محمدرضا حسین‌زاده مدیر عامل بانک ملی ایران،دکتر نوید نوبهار به عنوان سرپرست جدید بیمارستان این بانک معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ، در این مراسم ، حسین‌زاده گفت : بانک ملی ایران به جهت تعداد بالای نیروی انسانی از سازمان‌های بزرگ بوده و به همان نسبت هم تیم درمانی و سلامت آن نیز باید کارایی بالایی داشته باشد که به اعتقاد هیأت مدیره بانک تاکنون نیز این‌گونه بوده است.
وی گفت: ارتقای کیفیت خدمات پزشکی بیمارستان بانک، آسایش و امنیت روحی و جسمی کارکنان را ارتقا می‌دهد.
حسین زاده با تقدیر از تلاش‌های مسئولان و کارکنان بیمارستان، خواستار تلاش بیشتر برای ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی به همکاران شد و تاکید کرد:مدیریت خدمات درمانی و رفاهی از مباحث بنیادی و از بخش‌های حساس، مهم و حیاتی در سازمان است و نقشی بسیار بزرگ و حساس در شکل‌گیری بینش و رضایت همکاران از مجموعه دارد.
به گفته وی تمام تلاش هیأت مدیره بانک ارتقای خدمات درمانی بیمارستان به منظور جذب رضایت حداکثری همکاران بوده است.
مدیر عامل بانک ملی ایران با تقدیر از تلاش‌های دکتر اکبر عطارزاده رئیس سابق بیمارستان ادامه داد: نحوه ارائه خدمات بیمارستان بانک همیشه برای همکاران اعم از شاغل و بازنشسته بسیار مهم و حیاتی بوده است و همواره همکاران پیگیر وضعیت و شرایط بیمارستان بوده‌اند.
دکتر نوبهار سرپرست جدید بیمارستان بانک ملی ایران نیز ضمن تقدیر از اعتماد مدیرعامل بانک ابراز امیدواری کرد با حمایت مدیریت بانک و تلاش و همت همکاران بیمارستان بتوان ارتقای بیش از پیش در ارائه خدمات بیمارستان ایجاد کرد.