صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به تسنیم خبر داد

تغییر در زمان اجرای طرح «زوج و فرد» در رمضان

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تغییر در زمان اجرای طرح زوج و فرد از روز سه‌شنبه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.
سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو، با اشاره به در پیش‌ِرو بودن ماه مبارک رمضان، از تغییر در ساعت پایان طرح زوج و فرد در این ایام خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، پلیس راهور تهران بزرگ به‌منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان تهرانی و روزه‌داران، برنامه تغییر ساعت اتمام طرح زوج و فرد را در دستور کار خود قرار داده است.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد تا زمان اجرای طرح زوج و فرد از روز سه‌شنبه 18 خرداد ماه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، دو ساعت کاهش یابد.
وی ادامه داد: در این طرح که به‌منظور روان سازی ترافیکی عصرگاهی در ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد، ساعت اتمام طرح زوج و فرد از ساعت 19 به ساعت 17 تغییر می‌یابد.
عابدی خاطرنشان کرد: همشهریان تهرانی باید توجه داشته باشند که این تغییر تنها مختص به طرح زوج و فرد است و زمان اجرای طرح ترافیک هیچ تغییری نخواهد داشت.
بر اساس این گزارش، ساعت شروع و پایان طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در شهر تهران در ماه مبارک رمضان از ساعت 6:30 تا ساعت 17 خواهد بود.