صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / بانوی ملی‌پوش سنگنوردی: کسب مدال در آسیا سخت است
بانوی ملی‌پوش سنگنوردی: کسب مدال در آسیا سخت است

بانوی ملی‌پوش سنگنوردی: کسب مدال در آسیا سخت است

بانوی ملی‌پوش سنگنورد زنجانی از حضور خود در اردوی تیم‌ملی سنگنوردی ایران خبر داد و گفت: در بازی‌های آسیایی جاکارتا حریفان سرسختی پیش‌رو داریم.

مسابقات سنگنوردی قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا

فرناز اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: نخستین مرحله اردوی تیم‌ملی سنگنوردی در بخش بانوان از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه با حضور دعوت شدگان به اردو برگزار خواهد شد .

وی افزود: از استان زنجان سه بانوی سنگنورد به اردوی آمادگی تیم‌ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا دعوت شده‌اند و این حضور نشان از جایگاه بانوان سنگنورد زنجانی در عرصه ملی دارد .

اسماعیل‌زاده در ادامه به مصدومیت خود اشاره کرد و گفت: در مسابقات جهانی ایتالیا که در سال گذشته برگزار شد، از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی شدم که در حال حاضر در مرحله درمان قرار دارم ولی برای رسیدن به درمان کامل نیاز به زمان است .

وی یادآور شد: با توجه به شرایط جسمانی که با آن مواجه هستم به احتمال فراوان در مرحله نخست اردوی آمادگی تیم‌ملی سنگنوردی حضور نداشته باشم تا با پشت سر گذاشتن مرحله ریکاوری به آمادگی کامل جهت حضور در مرحله بعدی اردو دست یابم .

این ملی‌پوش زنجانی در ادامه افزود: استان زنجان جزو قطب‌های سنگنوردی محسوب می‌شود و از استعدادهای قابل توجهی برخوردار است، به‌ طوری‌ که بخش نونهالان یکی از رده‌های سنی مهم در بخش بانوان است که از استقبال بالایی برخوردار است .

وی تصریح کرد: بازی‌های آسیایی جاکارتا از سطح بالایی برخوردار است؛ چراکه رقبای اصلی ایران در سنگنوردی کشورهایی چون چین و اندونزی خواهند بود که این تیم‌ها همواره قدرت‌های اصلی سنگنوردی دنیا محسوب می‌شوند .

به گزارش کسب و کار نیوز، فرناز اسماعیل‌زاده معروف به دختر عنکبوتی ایران یکی از قهرمانان سنگنوردی کشور محسوب می‌شود که همواره در عرصه ملی عناوین مهمی را کسب کرده است .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.