چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اصناف / برندها / راهنمای انتخاب هتل در رشت
راهنمای انتخاب هتل در رشت

راهنمای انتخاب هتل در رشت

شهر پرهیاهو و زیبای رشت با طبیعت جذاب و آب و هوای مطبوع، مسافران بسیاری را در طول سال جذب خود می‌کند. پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب هم قطعا نقش بزرگی در کیفیت سفر گردشگران خواهد داشت. از این رو در این مطلب تصمیم گرفتیم تا هتل‌هایی که محبوبیت بیشتری در بین مسافران رشت دارند را به شما معرفی کنیم تا هنگام سفر به این شهر بتوانید بهترین گزینه ممکن را برای یک اقامت ناب و دلنشین در هتل رشت انتخاب کنید.

هتل شبستان رشت
هتل شبستان رشت واقع در چهارراه گلسار از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و با ۶ طبقه و ۱۹ واحد اقامتی با اتاق‌های دو تخته دبل و توئین در تایپ A و B و C با امکانات رفاهی مطلوب همچون تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کافی نت، آسانسور، جکوزی (بعضی از واحدهای اقامتی)، صندوق امانات، سالن پذیرایی، سالن اجتماعات، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ مشغول پذیرایی از میهمانان این منطقه است.
از جاذبه‌های اطراف این هتل مدرن می‌توان دسترسی آسان به مرکز شهر، بازار روز، فرودگاه رشت، بقعه دانای علی، موزه رشت و خانه میرزا کوچک خان جنگلی را نام برد.

رزرو هتل در رشت

هتل کادوس رشت
هتل کادوس رشت، همواره یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌ها در رشت به شمار می‌رود. کادوس از سال ۱۳۶۲ میزبان میهمانان این خطه سرسبز است و با بازسازی در سال ۱۳۹۱ همچنان لوکس بودن خود را حفظ کرده است. کادوس در ۴ طبقه و با ۹۶ واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته و سه تخته، سوئیت دو تخته و سه تخته و آپارتمان دو خوابه پنج تخته پذیرای گردشگران با سلیقه‌های متنوع است.
از مهم‌ترین امکانات هتل کادوس می‌توان به یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، کافی‌ نت، خانه‌داری ٢۴ ساعته، کافی شاپ، رستوران (با ظرفیت ٢٠٠ نفر)، استخر (روباز مخصوص آقایان)، سونا و جکوزی، خشکشویی، تاکسی سرویس، سالن همایش، آسانسور، زمین تنیس، آرایشگاه آقایان، فضای سبز و پارکینگ اشاره کرد.
کادوس با موقعیت مکانی عالی واقع در بلوارآزادی، خیابان منظریه دسترسی خوبی به مراکز مهم شهر همچون فرودگاه، ساختمان تاریخی شهرداری سابق، پل خشتی چمارسرا و دانشگاه گیلان دارد.

هتل آپارتمان صبوری رشت
اگر به دنبال هتل آپارتمان در رشت هستید، حتما هتل آپارتمان صبوری را در گزینه‌های خود قرار دهید. هتل سه ستاره صبوری در سال ۱۳۹۴ در خیابان رسالت رو به روی پارک گلستان در ۷ طبقه با ۱۰ واحد اقامتی با اتاق‌های دو تخته و سه تخته و آپارتمان‌های سه تخته، چهار تخته و پنچ تخته با امکانات رفاهی مجهز همچون پنجره‌های دوجداره که سکوت و آرامش دل انگیزی را در اتاق به وجود می‌آورد، کاناپه، یخچال، تخت‌های تاشو، حمام و لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، اینترنت، تاکسی سرویس، پارکینگ و خدمات تور در لیست معروف‌ترین هتل آپارتمان‌های رشت قرار می‌گیرد.
هم‌چنین هتل صبوری به جاذبه‌های گردشگری شهر همچون ساختمان شهرداری رشت، حرم مطهر حضرت فاطمه اخری، پارک جنگلی باغ پرندگان آستارا و منطقه تجاری بندرانزلی دسترسی بسیار خوبی دارد.

هتل رشت

چگونه هتل‌های رشت را آنلاین رزرو کنید؟

این روزها استفاده از سایت‌های رزرو اینترنتی هتل گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌آید. زیرا این امکان را پیدا می‌کنید تا مشخصات کامل هتل‌ها مانند آدرس، فاصله از نقاط گردشگری مهم شهر، لیست کامل امکانات، اتاق‌ها، قیمت، قوانین و نظرهای مسافرین قبلی را بررسی کنید و با اطمینان کامل هتل و اتاق مورد نظر خود را انتخاب نمایید. علاوه بر این پس از پرداخت هزینه با تخفیف ویژه به صورت آنلاین، نامه اقامت خود را در لحظه دریافت خواهید کرد. سایت جااینجاس هم می‌تواند در این زمینه شما را همراهی کند. بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر به https://jainjas.com/ مراجعه کنید.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.