صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / رویکرد اتاق ایران، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط است
رویکرد اتاق ایران، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط است

معاون کسب‌وکار اتاق ایران تاکید کرد

رویکرد اتاق ایران، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط است

حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط هدفی است که به اعتقاد معاون کسب‌وکار اتاق ایران باید با تمام توان و ظرفیت موجود به سمتش برویم تا از این طریق مسیر توسعه اقتصادی را هموار کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق ایران، معاون کسب‌وکار اتاق ایران در دیدار با اقبال شاکری، رئیس فراکسیون کارآفرینی و عضو کمیسیون عمران مجلس که در جریان برگزاری نمایشگاه خدمات کسب‌وکار انجام شد، تقویت بنگاه‌های کوچک‌ومتوسط را محور این نمایشگاه دانست و تاکید کرد: به دنبال آن هستیم که از شرکت‌ها و واحدها نوژا حمایت کنیم و در صحنه اقتصادی کشور فقط متکی به بنگاه‌های بزرگ نباشیم.

علی چاغروند، معاون کسب‌وکار اتاق ایران در تصریح کرد: باید به سمت تقویت بنگاه‌های کوچک‌ومتوسط برویم و رویکرد این نمایشگاه هم با این سی و دو خدمتی که ارائه می‌دهد حمایت از شرکتی است که در ابتدای راه قرار دارد. در این بین اتاق ایران از ظرفیت‌‌های خود استفاده می‌کند تا فقط به بنگاه‌های بزرگ اکتفا نشود و ضرورت دارد در این وادی از همراهی مجلس در راستای تصویب قوانین حمایتی بهره ببریم.

محمود اولیایی، رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق ایران نیز در این دیدار عدم تدوین قوانین و مقررات حمایتی را یکی از چالش‌های موجود توصیف کرد و افزود: عناوین هر سال از سوی مقام معظم رهبری با تاکید بر تولید تعیین می‌شود؛ اما باید توجه داشت که تولید تنها به معنای تولید یک کالا و محصول نیست. متاسفانه به دلیل برداشت‌های نادرست همواره قوانین مالیاتی و حمایتی که در حوزه تامین اجتماعی و حمایت‌های بانکی مشخص می‌شوند، شامل حال خدمات نیست، بنابراین باید در تمام قوانین حمایتی روی “تولید و خدمات ” در کنار هم تاکید شود.

در ادامه هما شریفی، مدیر امور کمیسیون‌های معاونت کسب‌وکار اتاق ایران به ضرورت استفاده از نظرات کارشناسان اتاق ایران درباره طرح‌هایی که در مجلس ارائه می‌شود، اشاره و تاکید کرد: این موضوع از طرف رئیس مجلس مورد استقبال قرار گرفته است.

نمایشگاه خدمات کسب‌وکار از یکم تا چهارم شهریور در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

واردات ۳۰ تن طلا به کشور در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد رضوانی‌فر رئیس کل گمرک ایران گفت: ۲۹ تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.