صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / گزارش سال نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۲ منتشر شد
گزارش سال نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۲ منتشر شد

با نگاهی به آمار و ارقام بزرگترین اجتماع زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور

گزارش سال نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۲ منتشر شد

گزارش سال نمایشگاه بین المللی اینوتکس2022، که با رویکردی آماری و تحلیلی به بررسی عملکرد بزرگترین اجتماع زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور در سال جاری پرداخته است، به ‌صورت رسمی منتشر شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ گزارش نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۲ که در هشت بخش گردآوری شده ‌است، گزیده‌ای از آمار و داده‌های این نمایشگاه در سال ۱۴۰۱ را به مخاطبانش ارائه می‌کند.
هدف از انتشار این گزارش، ارائه تصویری جامع و شفاف به مخاطبان اینوتکس است تا درک بهتری از نتایج و عملکرد این رویداد به دست آورند.
گزارش اینوتکس ۲۰۲۲ می‌کوشد سوالاتی مانند سیر تحولات این رویداد در سال‌های گذشته به چه سمت و سویی بوده است؟ این رویداد تا چه حد در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است؟ چه رکوردهایی در اینوتکس امسال ثبت شده است؟ نمایشگاه چه رویدادهایی داشته و این رویدادها چگونه عمل کرده‌اند؟ حامیان و همکاران اینوتکس چه کسانی هستند؟ پاسخ دهد.
بیش از ۷۰.۰۰۰ نفر بازدید از اینوتکس، بیش از ۴۰۰ مشارکت‌کننده ارائه محصولات و خدمات، بیش از ۲۰ رویداد تجاری، ترویجی با موضوعات نوآوری و فناوری، حضور بیش از ۵۰ سفیر و رایزن فناوری کشورهای مختلف در رویداد، قراردادهایی به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال، انتشار بیش از ۲۱۰۰ خبر در طول یک ماه و بیش از ۴۵۰ جلسه سرمایه‌گذاری میان استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران گزیده‌ای از آمار اینوتکس که در این گزارش ارائه شده است.
بر اساس آنچه در گزارش اینوتکس می‌خوانیم، اینوتکس از سال گذشته با همکاری حامیان و هم‌قطاران عزمی راسخ برای گسترش همکاری‌ها، گفتگو و شبکه‌سازی و توسعه سرمایه‌گذاری بر روی کسب‌وکارها را در پیش گرفته است.
برای دانلود نسخه PDF گزارش اینوتکس ۲۰۲۲ می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

همچنین مطالعه کنید:

آیفون ریفربیش شده چیست و با مدل آکبند چه تفاوتی دارد؟

به گزارش کسب و کار نیوز ، با این وجود بعضی فروشندگان سودجو ریفربیشد بودن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.