صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / مخترع جهانی نوشت افزار آنتی باکتریال کارآفرین برتر شد
مخترع جهانی نوشت افزار آنتی باکتریال کارآفرین برتر شد

مخترع جهانی نوشت افزار آنتی باکتریال کارآفرین برتر شد

در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران مهرداد عالی پور هریسی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان و نانو فناور عالی تحریر پارسیان و بنیان گذار برند پنتر در صنعت نوشت افزار، در بخش صنعت بعنوان کارآفرین برتر حائز رتبه اول شد.

به گزارش کسب و کار نیوز بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مقارن با سال مزین به شعار ” تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین “، مراسم تقدیر از منتخبین “چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران” در روز سه شنبه مورخ ۴ مرداد با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار محترم تهران برگزار شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، مهرداد عالی پور هریسی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان و نانو فناور عالی تحریر پارسیان و بنیان گذار برند پنتر در صنعت نوشت افزار، در” بخش صنعت” بعنوان کارآفرین برتر ، حائز رتبه اول شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، رویکرد انتخاب کارآفرینان برتر ، بر مبنای شناسایی و معرفی بنگاه‌هایی است که طی سه سال گذشته “نوآوری منجر به رشد بالا” داشته­اند. در ادبیات جهانی کارآفرینی، “بنگاه‌هایی با رشد بالا”، بنگاه‌هایی هستند که از مسیر نوآوری و خلاف قاعده­ی مرسوم، به رشد بالا و پایدار در فروش، میزان اشتغال و ارزش‌افزوده رسیده­اند. در واقع این بنگاه­ها بیشترین سهم را در ایجاد ارزش‌افزوده برای کشور دارند و محرک ارتقاء بهره‌وری، نوآوری و نفوذ در بازارهای بین‌المللی است.

مهرداد عالی پور 2

مهرداد عالی پور هریسی، کارآفرین برتر و حائز رتبه اول بخش صنعت این جشنواره، فارغ التحصیل دکتری تخصصی رشته کارآفرینی از دانشگاه تهران، با رتبه ممتاز و مخترع نوشت افزار آنتی باکتریال است. در شرکت شرکت تحت مدیریتش علاوه بر محصولات آنتی باکتریال و سلامت محور، مجموعه­ای از محصولات نانو فناور مانند رنگ­های هنری ضد خراشیدگی تولید و عرضه شده است. مجموعه محصولات این شرکت دانش بنیان و نانوفناور که بر پایه نوآوری و دستاوردهای علمی نوین عرضه می شوند، تحت عنوان محصولات دکتر پنتر شناخته می­ شوند. همچنین تیم پنتر با اخذ اولین پروانه تحقیق و توسعه در صنعت نوشت افزار کشور از وزارت صنعت، معدن و تجارت و دارا بودن آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد و برخورداری از گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه ISO17025 است و با دارا بودن مجوز مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی و استارت آپ استودیو تخصصی پنتر بعنوان اولین مرکز آموزشی، پژوهشی و شتابدهی تخصصی در توسعه زیست بوم کارآفرینی صنعت نوشت افزارکشور از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجموعه ای افتخار آفرین در صنعت کشور است.

مهرداد عالی پور هریسی بر اساس حکم منتشره از سوی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران بعنوان مشاور امور صنایع، اصناف و بازرگانان و اتحادیه­ ها، انجمن ­ها و سایر تشکل­ های مرتبط، انتخاب و منصوب گردید.

همچنین مطالعه کنید:

تکمیل زنجیره ارزش خودروسازی با نوآوری دانش‌بنیان‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، نکته جالب این است که در عصر کنونی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.