صفحه اصلی / اسلایدر / افزایش ۵۰ تومانی قیمت دلار در صرافی‌ ها
افزایش ۵۰ تومانی قیمت دلار در صرافی‌ ها

افزایش ۵۰ تومانی قیمت دلار در صرافی‌ ها

قیمت دلار صبح امروز را با نرخ ٢۵ هزار و ۶۸۳ تومان و با ۵۰ تومان افزایش در مقایسه با روز گذشته ثبت شد.

 

قیمت دلار صبح امروز را با نرخ ٢۵ هزار و ۶۸۳ تومان و با ۵۰ تومان افزایش در مقایسه با روز گذشته ثبت شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اقتصاد آنلاین دلار صبح امروز را با افزایش ۵۰ تومانی در صرافی‌ها نسبت به روز گذشته و با قیمت ۲۵ هزار و ۶۸۳ تومان آغاز کرد.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵ هزار و ۶۸۳ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۹۶۸ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۶۲۹ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۹۱۸ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی در حدود ۵۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۱۰ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۲۹۶ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ٢٧ هزار و ۹۵۸ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۲۴۸ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش قیمتی در حدود ۵۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۸۶۳ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۶۰۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته، دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۸۰۷ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۵۵۰ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۶۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۲۴۰ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۵۹ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۲۲۸ برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۴۷ برای خرید افزایش قیمت اندکی داشته است.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.