صفحه اصلی / اجتماعی / واردات واکسن کرونا به ۲۹ میلیون دوز رسید
واردات واکسن کرونا به ۲۹ میلیون دوز رسید

واردات واکسن کرونا به ۲۹ میلیون دوز رسید

کسب و کار نیوز - معاون فنی گمرک ایران گفت: با ورود و ترخیص 2 میلیون و 220 هزار دوز واکسن چینی در روز پنجشنبه، تعداد واکسن‌های وارداتی از مرز 28.8 میلیون دوز گذشت.

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد جمال ارونقی در مورد آخرین وضعیت واردات واکسن کرونا به کشور بیان داشت:‌ تعداد محموله‌های واکسن وارده تاکنون به ۴۱ محموله رسید که ۲۳ محموله به تعداد ۲۲ میلیون و ۳۵۰ هزار دوز واکسن سینوفارم از کشور چین؛ ۳ محموله به تعداد ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۸۱۰ دوز واکسن آسترازنکا از کشور ژاپن است.

معاون فنی گمرک گفت: همچنین ۱ محموله به تعداد ۱ میلیون و ۴۵۲ هزار دوز واکسن کواکس از کشور ایتالیا؛ ۱۱ محموله به تعداد ۱ میلیون ۴۵ هزار دوز واکسن اسپوتنیک از کشور روسیه؛ ۱ محموله به تعداد ۷۰۰ هزار و ۸۰۰ دوز واکسن کواکس از کشور کره جنوبی؛ ۱ محموله به تعداد ۳۱۵ هزار دوز واکسن آسترازنکا از کشور روسیه؛ ۱ محموله به تعداد ۱۲۵ هزار دوز واکسن بهارات از کشور هندوستان است که با این توضیح جمع کل واکسن‌های وارده به کشور برابر با ۲۸ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۶۱۰ دوز است.

وی افزود: تشریفات گمرکی تمامی این محموله‌های از طریق گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) بصورت شبانه روزی، در پای پرواز و بصورت حمل یکسره انجام و تمامی این واکسن‌ها، تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.