صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / نسخه محدود LG TONE Free برای هواداران فوتبالی
نسخه محدود LG TONE Free برای هواداران فوتبالی

نسخه محدود LG TONE Free برای هواداران فوتبالی

کسب و کار نیوز - از آنجا که لیگ‌های ورزشی در سراسر جهان به بازی در مقابل تماشاگران بازگشتند، شرکت‌ها و برندهای جهانی مشتاقانه بخشی از این اقدامات هستند. بازاریابی ورزشی هدفمند برای هر دو طرف یک پیروزی است. تیم‌های ورزشی می‌توانند با محصولاتی حاوی آرم تیم، احساس تعلق خاطر در زندگی روزمره خود را به هواداران خود القا کنند و برندها می‌توانند مزایای محصول را به هواداران ارتقا دهند.

ال‌جی برای اینکه مشتاقان فوتبال مشتاق بیشتر از این هیجان زده شوند، نسخه ویژه‌ای از استریوی بی‌سیم واقعی LG TONE Free FN6 خود را با همکاری باشگاه فوتبال دوست داشتنی آلمان Eintracht Frankfurt در بوندسلیگا معرفی می‌کند. آرم تیم به صورت برجسته روی جعبه و پایه شارژ نشان داده شده است و در وفاداری مالک آن تردیدی وجود ندارد. نسخه Eintracht Frankfurt TONE Free فقط برای برجسته کردن انحصار خود در فروشگاه هواداران باشگاه در دسترس خواهد بود.

ال‌جی TONE Free برای کسانی که می‌خواهند بدون نگرانی از سیم و پیچ و تاب آن زندگی کنند، ایده‌آل است. هدفون‌ها تجربه گوش دادن عالی به موسیقی را با تنظیم و فناوری شریک دیرینه ال‌جی، شرکت Meridian Audio، ارائه می‌دهند. صحنه صدا آنقدر واقعی است که شنوندگان را کاملاً در خود غرق می‌کند. بنابراین، آنها حتی فراموش می‌کنند که اصلاً هدفون هم دارند. و فقط با یک ضربه ساده صداهای بیرونی را برای مکالمه سریع، هنگام عبور از خیابان یا شنیدن اعلان حمل و نقل عمومی، بدون نیاز به برداشتن ایرباد، می‌توانند بشنوند.

وقتی صحبت از بهداشت می‌شود، هیچ هدفون TWS دیگری در بازار امروز با LG TONE Free FN6 مطابقت ندارد. کیف شارژ UVnano نوآورانه آن که از قدرت اشعه ماورا بنفش C برای تازه سازی شبکه بلندگوهای گوشی محافظت می‌کند، به طور موثری عوامل بیماری‌زا مانند باکتری‌ها را در طول چرخه شارژ مجهز از بین می‌برد. در عرض چند دقیقه شبکه بلندگو عاری از میکروب است و برای ساعت‌ها لذت شنیدن کاملاً نیرو می‌گیرد. نوک گوشی‌ها از ژل گوش نرم و درجه طبی ساخته شده‌اند که برای سادگی آسایش روزانه غیرسمی و ضدآلرژی هستند. از آنجا که این ایربادها دارای درجه IPX4 هستند، هنگام کار یا دویدن در باران جای نگرانی نیست.

در اوایل سال جاری، ال‌جی با اتحادیه فوتبال همکاری کرد تا نسخه محدودی از TONE Free مدل FA4 را برای هواداران انگلیسی ارائه دهد تا حمایت خود را در Euro 2020 به تعویص افتاده نشان دهد. ال‌جی با حمایت از فوتبال و طرفداران وفادار خود نام خود را به دست می‌آورد؛ آن هم زمانی که صحبت از کیفیت صدای برتر با مزایای بهداشتی می‌شود، یعنی ویژگی‌هایی که هیچ ایربادز دیگری نمی‌تواند ادعا کند.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.