کسب و کار نیوز- بازار خودرو، نیمه نخست فروردین را با توجه به ایام نوروز تقریبا تعطیل بود و در ادامه نیز تا نمایشگاهداران خواستند کرکرههایشان را بالا بدهند، موج چهارم کرونا از راه رسید و مهر تعطیلی بر آنها زد.
به گزارش کسب و کار نیوز ، به اعتقاد فعالان بازار، این موضوع در رشد قیمت خودرو بیتاثیر نبوده، چه آنکه تعیین قیمت در این دوران به دست سایتهای آگهی و فضای مجازی افتاد و در نتیجه، قیمتهایی نامتناسب با شرایط کلی اقتصاد کشور (به خصوص در بازار ارز) پیشنهاد شد. به اعتقاد آنها، اگر بازار خودرو در فروردین تعطیل نبود، حباب قیمتی آن با سرعت بیشتری تخلیه میشد.