صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / فراخوان توسعه پروتکل بهینه کشت بافت گیاهی ارقام مختلف پایه های گردو و انگور
فراخوان توسعه پروتکل بهینه کشت بافت گیاهی ارقام مختلف پایه های گردو و انگور

فراخوان توسعه پروتکل بهینه کشت بافت گیاهی ارقام مختلف پایه های گردو و انگور

کسب و کار نیوز - فراخوان حل نیاز تحقیقاتی در زمینه توسعه پروتکل بهینه کشت بافت گیاهی ارقام مختلف پایه‌های گردو و انگور با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک شرکت دانش بنیان منتشر شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، گروه‌های پژوهشی و فناور توانمند برای ارائه راه‌حل مذکور باید تا ۲۵ آذر ماه جاری پروپوزال خود را از طریق سایت صندوق نوآوری ثبت کنند.
صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور تقویت توان توسعه فناوری شرکت‌های دانش بنیان با رویکرد نوآوری باز و همکاری فناورانه، خدمت جدیدی را طراحی کرده است که از این طریق نیازهای تحقیقاتی و فناورانه شرکت‌های دانش بنیان و پس از آن گروه‌های پژوهشی و فناور توانمند برای اجرای طرح‌های تحقیقاتی و توسعه فناوری‌های مورد نیاز این شرکت‌ها را شناسایی می‌کند.
در صورت توافق پروپوزال دهنده منتخب (مجری تحقیق) و شرکت دانش بنیان (متقاضی تحقیق) قرارداد سه جانبه‌ای بین «صندوق نوآوری و شکوفایی»، «متقاضی» و «مجری» منعقد خواهد شد که صندوق نوآوری در قالب این قرارداد تا ۷۰ درصد از هزینه اجرای تحقیقات را به شکل بلاعوض به متقاضی پرداخت خواهد کرد. این مبلغ به طور مرحله‌ای و متناسب با پیشرفت اجرای طرح در اختیار مجری قرار می‌گیرد.
بر اساس این گزارش، هدف اصلی انجام این پروژه، توسعه پروتکل بهینه کشت بافت گیاهی ارقام مختلف پایه‌های گردو و انگور به منظور پرآوری، ریشه‌زایی و سازگاری گیاه ریشه دار با محیط طبیعی یا گلخانه است.
انتظار می‌رود که در فاز نخست این پروژه تحقیقاتی، تیم مجری تحقیق پس از تهیه بافت مادری، به پروتکل بهینه پرآوری قطعات بافت مادری در ظروف کشت دست یابد.
در فاز دوم پروژه، مجری با دستیابی به پروتکل بهینه، ریشه‌زایی در بافت گیاهی تکثیر شده را تحریک کرده و در نهایت، شرایط بهینه برای انتقال گیاه ریشه‌دار از ظروف کشت و استقرار در گلخانه را فراهم می‌کند.
علاقمندان می‌توانند تا ۲۵ آذر‌ماه جاری پروپوزال خود را در قالب فایل WORD از طریق سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir/grant ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شرکت بومرنگ به شماره ۸۸۳۹۸۵۴۳ و ۸۸۳۹۸۵۶۳ تماس بگیرند.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش سهم درآمدهای پایدار به ۵۲ درصد/ ضمانت بانکی جایگزین مالیات تولیدکنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز ، سخنگوی اقتصادی گفت: دلیل تاخیر نهایی شدن قانون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.