صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / خدمات صندوق نوآوری در هفته جاری برقرار خواهد بود
خدمات صندوق نوآوری در هفته جاری برقرار خواهد بود

خدمات صندوق نوآوری در هفته جاری برقرار خواهد بود

کسب و کار نیوز - پیرو اعلام تعطیلی دستگاه‌های اجرایی، صندوق نوآوری و شکوفایی خدمات به شرکت‌های دانش بنیان را به صورت غیر حضوری ارائه خواهد نمود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق نوآوری اعلام کرد: با توجه به اهمیت تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و تاکید صندوق نوآوری بر عدم ایجاد اختلال در فعالیت و اقتصاد شرکت‌ها و با عنایت به مصوبه دولت مبنی بر رعایت شرایط و دستورات ستاد ملی کرونا، خواهشمند است شرکت‌های دانش بنیان به جای مراجعه حضوری از طریق سامانه‌های مجازی درخواست خود را پیگیری کنند. لذا خدمات صندوق نوآوری برقرار بوده و شرکت‌ها می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق سامانه غزال و یا به صورت تلفنی پیگیری نمایند.
در صورت بروز هر گونه مشکل در پیگیری امور در هر یک از بخش‌های صندوق شرکت‌ها می‌توانند با شماره ۰۲۱۴۲۱۷۰۶۱۴ امور مشتریان یا شماره ۰۲۱۴۲۱۷۰۵۵۵رسیدگی به شکایات یا در صورت ضرورت با شماره ۱۰۳-۰۲۱۴۲۱۷۰۱۰۱ دفتر ریاست، تماس حاصل نمایند.
سامانه غزال(پیگیری اینترنتی درخواست‌ها) Ghazal.inif.ir
میز پذیرش (پیگیری تلفنی درخواست‌ها) ۰۲۱۴۲۱۷۰۶۱۱
میز خدمت (پاسخگویی به سوالات شما در خصوص خدمات صندوق): ۰۲۱۴۲۱۷۰۱۱۸

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.