صفحه اصلی / اسلایدر / عرضه تمام محصولات فولادی در بورس کالا؛به زودی
عرضه تمام محصولات فولادی در بورس کالا؛به زودی

عرضه تمام محصولات فولادی در بورس کالا؛به زودی

کسب و کار نیوز - سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس خبر داد: به زودی تمام شرکت‌های دولتی و خصوصی موظف به ارائه محصولات خود در بورس کالا می‌شوند؛ اگر موفق به فروش در بورس کالا نشدند می‌توانند محصول خود را صادر کنند. در این روش هیچ قیمت‌گذاری دستوری در کار نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الله فیروزی با اشاره به تدوین طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با هدف اصلاح سیاستهای تنظیم بازار به خانه ملت گفت: در پی نوسانات شدید نرخ فولاد و مطالبات مردمی و صنعتگران، کمیسیون صنایع مجلس ظرف دو هفته آینده پیشنهادات مطرح شده در قالب این طرح را بررسی و پس از تکمیل برای تصویب نهایی به صحن علنی ارائه خواهد کرد.

وی افزود: براساس این طرح تمامی محصولات فولادی اعم از محصولات بالادستی مانند سنگ آهن، کنداله، شمش، بیلت، اسلب و محصولات پایین دستی همچون ورق، تیرآهن، میلگرد و… باید در بورس عرضه شوند.

فیروزی ادامه داد: طبق این طرح، علاوه بر شرکت‌ها و کارخانجات دولتی، بخش خصوصی نیز باید تمامی کالاها را در بورس عرضه کنند و در صورتی که در مهلت زمانی مشخص کالاها به فروش نرفت، می‌توانند محصولات را صادر کنند. در این فرآیند قیمت گذاری دستوری نخواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.