صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / تحویل تجهیزات پزشکی اهدایی کافه بازار و دیوار به بیمارستان‌های تهران و سنندج
تحویل تجهیزات پزشکی اهدایی کافه بازار و دیوار به بیمارستان‌های تهران و سنندج

تحویل تجهیزات پزشکی اهدایی کافه بازار و دیوار به بیمارستان‌های تهران و سنندج

کسب و کار نیوز - کمتر از دو ماه پیش مجموعه هزاردستان متعهد شد در راستای مسئولیت اجتماعی و برای کمک به کادر درمان ۱۰ دستگاه ونتیلاتور بیمارستانی برای بیمارستان‌هایی که بیشترین نیاز را به آن داشتند تهیه کند. ۶ دستگاه ونتیلاتور دیگر هم تا دو هفته آینده به بیمارستان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان تحویل خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از دیوار، امروز چهار دستگاه از این تجهیزات تحویل بیمارستان‌های تهران و سنندج شد. در تهران یک دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان امام حسین و یک دستگاه دیگر به بیمارستان بهارلو تحویل داده شد.

دیوار

در سنندج  هم به هر کدام از بیمارستان‌های بعثت و توحید یک دستگاه ونتیلاتور تحویل شد. در این شرایط سخت ناشی از شیوع کرونا که کادر درمان بیشترین فشارها را تحمل می‌کند، این تجهیزات می‌تواند کمک زیادی به آنها کند.

دیوار

اواسط اردیبهشت این مجموعه یک دستگاه ویدئو برونکوسکوپ به بیمارستان امیراعلم اهدا کرد و یک هفته پیش از آن هم یک دستگاه لارنگ‌اسکوپ به بیمارستان امام خمینی تحویل داده شده بود.

دیوار

هلدینگ هزاردستان (کافه‌بازار، دیوار و بلد) این اقدام را برای کمک به کادر درمان انجام داده و  در دو هفته آینده ۶ دستگاه دیگر تحویل بیمارستان‌های استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان خواهد شد. این ۶ ونتیلاتور در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، خاش، آبادان و بهبهان به بیمارستان‌های دولتی تحویل داده خواهد شد که فهرست آن‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

استان شهرستان نام بیمارستان
تهران تهران امام حسین
تهران بهارلو
خوزستان آبادان طالقانی
بهبهان دکتر شهید زاده
سیستان و بلوچستان خاش امام خمینی
زاهدان بوعلی
ایرانشهر ولایت راسک
ایرانشهر ۲۲ بهمن نیک شهر
کردستان سنندج بعثت
سنندج توحید

 

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.