به گزارش کسب و کار نیوز، حسین قدیانی افزود: کسب و کارهای بسیاری در این صنف آسیب دیده اند و به دلیل تعطیلی بازارها فروشی نداشته اند در صورتیکه تمام هزینه های قبل از بحران را داشته اند و حتی بر این هزینه ها افزوده شده است.
وی ادامه داد: تا قبل از آغاز بحران کرونا تمام تولیدکننده ها در حال تولید کالا بودند و هدف آنها رونق تولید داخلی در کنار برندسازی بود. متاسفانه با این بحران بسیاری از تولیدکننده ها دچار آسیب های زیادی شدند و برای جبران آن نیاز به حمایت بسیاری است.
رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان کالای خواب تهران اظهار داشت: موفقیت تولید به برندسازی وابسته است و این هدف در این صنف بسیار اهمیت دارد. باید برای دوران پساکرونا تسهیلاتی در اختیار اصناف قرار بگیرد تا بتوانیم زوتر به این هدف دست پیدا کنیم.