صفحه اصلی / اصناف / رونق تولید داخلی در کنار برندسازی
رونق تولید داخلی در کنار برندسازی

حسین قدیانی، رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان کالای خواب تهران از فشار بحران کرونا بر اصناف می گوید:

رونق تولید داخلی در کنار برندسازی

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان کالای خواب تهران در رابطه با تاثیر بحران کرونا بر اصناف بخصوص صنف تولید کنندگان و فروشندگان کالای خواب گفت: با آغاز بحران کرونا تمام اصناف درگیر مشکلات بسیاری شده اند که لازم است برای جبران آن حمایت های لازم صورت پذیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین قدیانی افزود: کسب و کارهای بسیاری در این صنف آسیب دیده اند و به دلیل تعطیلی بازارها فروشی نداشته اند در صورتیکه تمام هزینه های قبل از بحران را داشته اند و حتی بر این هزینه ها افزوده شده است.

وی ادامه داد: تا قبل از آغاز بحران کرونا تمام تولیدکننده ها در حال تولید کالا بودند و هدف آنها رونق تولید داخلی در کنار برندسازی بود. متاسفانه با این بحران بسیاری از تولیدکننده ها دچار آسیب های زیادی شدند و برای جبران آن نیاز به حمایت بسیاری است.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان کالای خواب تهران اظهار داشت: موفقیت تولید به برندسازی وابسته است و این هدف در این صنف بسیار اهمیت دارد. باید برای دوران پساکرونا تسهیلاتی در اختیار اصناف قرار بگیرد تا بتوانیم زوتر به این هدف دست پیدا کنیم.

 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.