صفحه اصلی / اصناف / فراخوان الحاق ۲۰۰ هزار مسکن نیمه تمام به طرح ملی مسکن
فراخوان الحاق ۲۰۰ هزار مسکن نیمه تمام به طرح ملی مسکن

بررسی طرح حمایت از مستاجران در ستاد ملی مبارزه با کرونا

فراخوان الحاق ۲۰۰ هزار مسکن نیمه تمام به طرح ملی مسکن

کسب و کار نیوز- محمود محمودزاده در حاشیه جلسه امروز با معاون اول رئیس‌جمهوری در خصوص بازار اجاره بها و برنامه دولت برای مستاجران اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد خود را برای افرادی که درگیر اجاره هستند به ستاد ملی مبارزه کرونا اعلام کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، وی تصریح کرد: در این رابطه جلسات متعددی برگزار شده و از شقوق مختلفی این طرح در دست بررسی قرار گرفته است. امروز در این جلسه به لحاظ اهمیتی که دارد مورد تاکید قرار گرفت. امید است تا با پیگیری بیشتری که انجام می‌شود و با حمایت معاون اول رئیس جمهور بتوانیم هرچه سریعتر نتیجه را اعلام کنیم تا هموطنان مستاجر در خرداد یا تابستان که موعد تحویل اجاره شان است خیال راحتی داشته باشند و بتوانند موضوع اجاره را دنبال کنند.

وی همچنین با اشاره به طرح ملی مسکن، افزود: در شرایط فعلی بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی نیمه کاره در سطح کشور داریم که در طرح جدید فراخوان داده‌ایم و کسانیکه به لحاظ نداشتن مشتری یا تامین منابع مالی و یا مسائل دیگری که وزارت راه وشهرسازی امکان حل کردن آن را داشته باشد مراجعه می کنند و این واحدها به طرح ملی مسکن متصل می‌شود.

وی با بیان این‌که در این طرح با حمایت وزارت راه و شهرسازی، امکان وارد کردن این واحدها به چرخه تولید مسکن و عرضه به بازار با تکمیل آنها، فراهم است از آماده کردن بسته تشویقی جهش تولید و ارائه آن به معاون اول رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: امروز بسته تشویقی جهش تولید مسکن تشریح شد و قرار است این بسته به معاون اول رئیس‌جمهوری ارائه شود تا مواردی که نیاز به مصوبه هیئت دولت یا شورای‌عالی مسکن دارد، هرچه سریعتر اخذ شود و بسته تشویقی امکان اجرایی شدن یابد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.