رقابت‌های اینوتکس پیچ به تهران رسید

3 اردیبهشت این رویداد را به صورت زنده و آنلاین تماشا کنید

رقابت‌های اینوتکس پیچ به تهران رسید

کسب و کار نیوز - سومین دوره از رقابت‌های اینوتکس پیچ پس از برگزاری در 4 استان، به تهران رسید. استارتاپ‌های تهرانی روز چهارشنبه 3 اردیبهشت به صورت آنلاین با هم به رقابت خواهند پرداخت. این رویداد از طریق صفحه شبکه‌های اجتماعی آن به آدرس @inotexeventقابل تماشا است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، سومین دوره از رقابت‌های اینوتکس پیچ به عنوان یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین ­المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2020) از بهمن ماه ۹۸ آغاز شد. این رقابت پس از برگزاری در استان­های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، اصفهان و مازندران، چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود. این درحالی است که شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی شرکتکنندگان، برگزاری اینگونه رویدادها را به صورت حضوری و طبق روال سابق با مشکل مواجه کرده است. به همین دلیل طبق تصمیم دبیرخانه این رویداد، به منظور حفظ پویایی جامعه استارتاپی ایران و به منظور تشویق مخاطبان به حفظ قرنطینه خانگی، این رقابت کاملا به صورت آنلاین و به صورت زنده از شبکههای اجتماعی این رویداد به آدرس @inotexevent پخش خواهد شد.

شایان ذکر است که رقابت‌های استارتاپی اینوتکس‌پیچ با هدف معرفی و سرمایه‌گذاری روی ایده‌ها و استارتاپ‌های مستعد از شهرهای مختلف کشور انجام می‌شود. در این رویداد که خود از مراحل مختلفی تشکیل شده است در مرحله نخست استارتاپها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپهای منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایهگذاران دعوت به عمل میآید. در این مرحله، ابتدا تیمهای استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایهگذاران و داوران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود پرداختند.

در ادامه از استارتاپهای برگزید استانی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ و نیز شرکت در رقابتهای نیمهنهایی دعوت به عمل میآید. برگزیدگان مرحله نیمهنهایی میتوانند به مرحله جذاب INOTEX Battle راه یابند که طی آن، استارتاپها دوبه¬دو به بحث و مناظره با هم پرداخته تا در نهایت برترین استارتاپ از نگاه داوران و مخاطبان انتخاب شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در بخش رقابتی رویداد اینوتکس و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://pitch.inotex.com/ مراجعه و یا با شماره‌های ۰۹۳۹۶۸۶۳۵۷۷ و ۰۹۱۹۷۳۷۱۴۲۸ تماس برقرار نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.