صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ماریانو؛ یک دقیقه، یک شوت، یک گل

ماریانو؛ یک دقیقه، یک شوت، یک گل

کسب و کار نیوز:ماریانو دیاز ستاره اهل دومینیکن رئال مادرید دیشب در حالی دومین گل تیمش را به بارسا زد که در به ثمر رساندن این گل آماری خارق‌العاده از خود به جا گذاشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, ماریانو دیاز ستاره اسپانیایی- دومینیکنی رئال مادرید دیشب در دقیقه ۹۰+۲ دومین گل رئال مادرید را در ال‌کلاسیکو به ثمر رساند تا رئالی‌ها موفق شوند حریف کاتالان خود را با نتیجه ۲-۰ شکست دهند. ولی آماری که ماریانو در این بازی برای به ثمر رساندن این گل ثبت کرده در نوع خود آماری استثنایی است.

ماریانو دیشب اولین بازی فصل جاری در لالیگا را با پیراهن رئال انجام داد و جالب اینجا است که در همین اولین بازی، موفق شد در مقابل بزرگترین حریف تیمش در لالیگا گلزنی کند. مهمترین علت عدم حضور ماریانو در دیدارهای قبلی رئال در این فصل مصدومیت او بوده است.

ماریانو در تابستان گذشته و در ماه ژانویه با پینشهادهای زیادی مواجه بود و به خصوص باشگاه فرانسوی لیون علاقه زیادی به جذب او داشت ولی ماریانو در نهایت تصمیم گرفت حتی به بهای بازی کردن کمتر در باشگاه محبوبش بماند و پیراهن رئال را به تن کند.

آمار جالب دیگر ماریانو این بود که او در بازی دیشب تنها یک دقیقه در میدان حضور داشت و در همین یک دقیقه موفق شد میخ آخر را بر تابوت بارسلونا بکوبد. او در اولین فرصتی که در این بازی پایش به توپ خورد، اولین شوت خود را روانه دروازه بلوگرانا کرد و موفق شد گلی را به ثمر برساند که خیال رئال را از پیروزی در این بازی و صدرنشینی در جدول لالیگا راحت کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.