صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / فراخوان جذب کارگزار فن‌بازار تخصصی شهر هوشمند منتشر شد
فراخوان جذب کارگزار فن‌بازار تخصصی شهر هوشمند منتشر شد

مهلت ارسال درخواست تا 20 اسفند ماه

فراخوان جذب کارگزار فن‌بازار تخصصی شهر هوشمند منتشر شد

کسب و کار نیوز - شبکه فن‌بازار ملی ایران چندی پیش مجوز راه‌اندازی «فن‌بازار تخصصی شهر هوشمند» را صادر کرد.

در همین راستا، این شبکه قصد دارد به منظور انجام فعالیت‌های اجرایی مجموعه ایجاد شده، نسبت به جذب ۲ شرکت کارگزاری (بروکر) برای فعالیت در قالب برنامه‌های فن‌بازار تخصصی شهر هوشمند، اقدام کند. به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پارک فناوری پردیس، چندی پیش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و مرکز تهران هوشمند، در راستای ماموریت‌های خود و با هدف توسعه بازار فناوری شرکت‌های فعال در حوزه شهر هوشمند و تامین نیازهای فناورانه و نوآورانه حوزه‌های ماموریتی شهرداری تهران، با مجوز شبکه فن بازار ملی ایران، «فن بازار تخصصی شهر هوشمند» را راه‌اندازی کرد.

در همین راستا، شبکه فن بازار ملی ایران در جهت انجام فعالیت‌های اجرایی فن‌بازار هوشمند، قصد جذب دو مجموعه کارگزار را دارد. «احصاء نیازهای فناورانه معاونت‌ها و زیر مجموعه‌های شهرداری تهران»، «شناسایی شرکتهای عرضه کننده محصولات و خدمات فناورانه مرتبط با حوزه شهری»، «ارزیابی و احراز صلاحیت شرکت‌های شناسایی شده»، «تطبیق نیازها با محصولات و خدمات ارزیابی شده و عقد قرارداد با مجموعه های بهره بردار در شهرداری تهران»، «توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان و فناور»، «انتقال فناوری» و «جذب سرمایه گذار»، حوزه‌هایی است که کارگزاران علاقه‌مند می‌توانند در آن شرکت کنند.

برای شرکت در این فراخوان، کارگزار متقاضی باید «دارای شخصیت حقوقی» بوده و «زمینه فعالیت شرکت، (طبق اساسنامه) خدمات فناوری، توسعه بازار و مدیریت کسب و کار» باشد. علاوه بر این موارد «داشتن سابقه فعالیت تخصصی در حوزه مربوطه» و «برخورداری از نیروی متخصص در زمینه شهری، مدیریت فناوری، توسعه کسب و کار، امور حقوقی» از دیگر شرایط عمومی است که کارگزار برای شرکت در این فراخوان نیازمند آنهاست.

«مدارک مثبته مبتنی بر توانایی و سوابق کاری متقاضی»، «مدارک مثبته مبنی بر توانایی و سوابق کاری متقاضی با توجه به موضوع فراخوان»، «ارائه فهرست پروژه‌های مشابه همراه با نام و نشانی دقیق بهره‌بردار پروژه»، «ارائه برنامه اجرائی و زمانبندی برای اجرای موضوع فراخوان» و «ارائه رزومه پرسنل کلیدی شرکت» مدارک فنی مورد نیاز کارگزاران برای شرکت در این فراخوان است.

کارگزارن باید در زمینه مدارک غیر فنی هم «اساسنامه شرکت»، «آخرین تغییرات در روزنامه رسمی»، «ثبت شرکت»، «کد اقتصادی جدید»، «گردش مالی (آخرین صورت حساب گردش مالی ۳ ماهه)»، «گواهی مالیات بر ارزش افزوده معتبر»، «نام شرکت/کنسرسیوم»، «اطلاعات تماس شرکت»، «معرفی نماینده تام‌الاختیار جهت مذاکره»، «آدرس شرکت»و «تعداد کارمندان» را ارائه دهند.

شرکت‌کنندگان در فراخوان ابتدا باید به سایت https://www.tehran.ir مراجعه کرده و در بخش اطلا ع‌رسانی (سامانه تامین‌کنندگان و ارائهدهندگان خدمت) ثبت‌نام کنند. همچنین تمامی متقاضیان همزمان با تحویل اسناد فراخوان با در دست داشتن معرفی‌نامه و فیش واریزی به مبلغ پانصد هزار ریال به شماره حساب جاری ۱۰۰۲۱۶۲۴۳۵ بانک شهر کد ۲۴۹ شعبه حافظ شمالی، در وجه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، به نشانی «تهران، خیابان حافظ شمالی، نبش خیابان زرتشت شرقی، شماره ۵۶۳ طبقه چهارم اداره خرید سازمان» مراجعه کنند.

از تاریخ انتشار فراخوان حداکثر تا ساعت ۱۶ سه شنبه ۲۰ اسفند ماه متقاضیان فرصت دارند تا مدارک مربوطه را به اداره خرید سازمان تحویل دهند. پس از اتمام مهلت مقرر، شرکت‌ها با هماهنگی اداره خرید می‌توانند نسبت به تحویل اسناد اقدام کنند. کلیه پیمانکاران پس از ارزیابی و تایید توان فنی و مالی، در صورتیکه دارای معیارهای قابل قبول سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران باشند، می‌توانند در لیست انتخابی جهت دعوت به کار قرار گیرند.

شایان ذکر است ارسال مدارک توسط پیمانکاران هیچ‌گونه حقی برای دعوت آنها ایجاد نمی‌کند و سازمان در رد یا قبول یک و یا کلیه پیشنهادات مختار است.

متقاضیان برای پرسیدن سوالات فنی می‌توانند با شماره تماس ۸۴۱۶۹۸۳۷ (آقای رئیسی) تماس بگیرند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.