صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خداحافظی راموس با ال‌کلاسیکو ممکن است؟
خداحافظی راموس با ال‌کلاسیکو ممکن است؟

خداحافظی راموس با ال‌کلاسیکو ممکن است؟

کسب و کار نیوز:برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند با توجه به اینکه سرخیو راموس هنوز نتوانسته قرارداد خود با رئال مادرید را تمدید کند ال‌کلاسیکو دیشب ممکن است آخرین ال‌کلاسیکویی باشد که در آن حضور داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید مدتی است که با شایعاتی درباره تمدید قرارداد خود با باشگاه محبوبش رئال مادرید مواجه شده است. قرارداد فعلی او با رئال در تابستان ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد و مذاکرات راموس با باشگاه تا کنون منجر به تمدید این قرارداد نشده و گفته می‌شود این مذاکرات فعلا متوقف شده و پیشرفتی نداشته است.

با توجه به این واقعیت است که بعد از برگزاری ال‌کلاسیکوی دیشب برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند عدم تمدید راموس با رئال این احتمال را بوجود آورده که این بازی آخرین ال‌کلاسیکویی باشد که او در آن بازی کرده است چرا که ممکن است کاپیتان رئال در تابستان پیش رو باشگاه محبوبش را ترک کند.

این چه برای رئال مادرید و هوادارانش و چه برای راموس مساله بسیار پراهمیتی خواهد بود. او کسی است که سابقه پانزده سال درخشش در رئال را دارد و تا کنون در ۴۰ ال‌کلاسیکو به میدان رفته است.

اگر هم در نهایت چنین اتفاقی بیفتد سرخیو راموس می‌تواند از آخرین ال‌کلاسیکوی خود با پیراهن رئال خوشحال باشد چرا که تیم او موفق شد در خانه خود بارسا را ۲-۰ شکست داده و علاوه بر تحقیر رقیب سنتی با کسب سه امتیاز بسیار مهم، از بلوگرانا پیشی گرفته و دوباره صدرنشین جدول لالیگا شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.