صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / اقدام‌های پیشگیرانه خطوط لوله و مخابرات نفت تهران در مقابله با انتشار ویروس کرونا

رئیس کمیته سلامت شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران خبر داد

اقدام‌های پیشگیرانه خطوط لوله و مخابرات نفت تهران در مقابله با انتشار ویروس کرونا

کسب و کار نیوز - رئیس کمیته سلامت شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران، اقدام‌های پیشگیرانه این شرکت برای مقابله با انتشار ویروس کرونا را تشریح کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، رضا افشار در نشستی که به‌منظور اجرای بهتر اقدام‌های لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط کمیته بهداشت منطقه تهران برگزار شد، گفت: از زمان بروز ویروس کرونا و پیش‌بینی اپیدمی شدن این ویروس در سطح کشور، ضمن عملیاتی شدن دستورعمل‌های ارسالی از سوی بهداشت و درمان صنعت نفت و اچ‌اس‌یی، با هدف پیشگیری از ابتلای همکاران به امراض ویروسی و ارتقای سطح آگاهی آنان از راه‌های شیوع بیماری، همچنین کنترل و نظارت بر وضع بهداشت فردی و عمومی مراکز انتقال نفت و مرکز منطقه تصمیم‌هایی اتخاذ شد.

وی با اشاره به برگزاری نشستی با حضور احمد ملکی، رئیس مرکز سلامت کار و طب صنعتی ری اظهار کرد: در این نشست درباره نحوه اطلاع‌رسانی و ابزارهای ارتباطی با همکاران، همچنین پیگیری رعایت دستورعمل‌های ضدعفونی سطوح، آموزش نیروهای خدماتی تنظیفات و رستوران‌ها، نصب تراکت‌های آموزش صحیح شست‌وشوی دست، نحوه صحیح پخت مواد غذایی و مواردی از این دست تصمیم‌گیری شد.

رئیس کمیته سلامت شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران تاکید کرد: همه‌ ما باید در این شرایط آماده باشیم تا بتوانیم با افزایش سطح بهداشت فضاهای عمومی، پیشگیری لازم را در این زمینه با افزایش ایمنی همکاران انجام دهیم.

افشار تصریح کرد: همکاران اداری ملزم شده‌اند اقدام‌های لازم برای ضدعفونی کردن فضاهای عمومی از جمله سرویس‌های بهداشتی سطح منطقه و مراکز تابع و افزایش نظافت در آن، دقت در شارژ مرتب مواد شوینده و… را انجام دهند و به‌منظور فرهنگ‌سازی صحیح در این ایام به اقدام‌هایی از جمله رعایت نظافت شخصی، رعایت اصول بهداشتی در زمان استفاده از ناوگان حمل‌ونقل داخلی و سرویس‌های ایاب و ذهاب، اطلاع‌رسانی صحیح و دیگر موارد توجه داشته باشند.

وی افزود: رعایت و اجرای دستورعمل‌های ارسالی از اداره اچ‌اس‌یی و حوزه بهداشت و درمان نفت، نصب دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده دست در اماکن عمومی، تغییر سیستم ثبت ترددها از اثر انگشتی به کارتی، تهیه ماسک، استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده در نظافت ساختمان‌ها و تجهیزات اداری و مأمورسراها، بررسی وضع آمبولانس‌های مستقر در مراکز انتقال نفت از دیگر اقدام‌های پیشگیرانه به شمار می‌آید که مقرر شد همه موارد با همکاری کارکنان اجرا شود.

افشار گفت: انتظار داریم با رعایت بهداشت فردی از سوی همکاران و خانواده‌ها و همچنین کنترل مستمر واحدهای مرتبط، در انجام رسالت شرکت که نقش مهمی در تأمین سوخت و رفاه مردم دارد، هیچ‌گونه خللی ایجاد نشود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.