صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / لیورپول باید از فصل گذشته درس بگیرد
لیورپول باید از فصل گذشته درس بگیرد

ویرژیل فن دایک

لیورپول باید از فصل گذشته درس بگیرد

کسب و کار نیوز :ویرژیل فن دایک، ستاره هلندی لیورپول، معتقد است که این تیم از گذشته درس گرفته و نمی خواهد اشتباهات قبل را تکرار کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, لیورپول در حال حاضر با یک بازی کم تر و ۵۵ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است. این در حالی است که تیم دوم جدول یعنی لسترسیتی ۴۲ امتیاز دارد. این یعنی ۱۳ امتیاز کم تر از لیورپول صدرنشین؛ موضوعی که باعث شده شاگردان یورگن کلوپ در این فصل مدعی اصلی عنوان قهرمانی به حساب بیایند تا بالاخره به طلسم ۳۰ ساله خود پایان دهند.

ستاره هلندی لیورپول اما معتقد است که لیورپول از اشتباهات گذشته درس گرفته و نمی خواهد آن ها را تکرار کند. فن دایک در این باره گفت: ” ما اکنون در نیمه های فصل قرار داریم و امیدوار هستیم که فصل را در بالاترین رتبه به پایان رسانیم. ما باید روی بازی های آینده مان تمرکز کنیم. همه تجربیات ما از سال گذشته به ما در این فصل کمک کرده است. ما فصل گذشته تنها یک بار در لیگ برتر شکست خوردیم. در لیگ قهرمانان نیز قهرمان شدیم. همه این ها در این فصل به ما کمک کرده است.”

فن دایک در ادامه گفت: ” ما در فصل گذشته خیلی به قهرمانی نزدیک بودیم اما در نهایت سیتی کمی از ما بهتر بود و قهرمان شد. همین مسئله باعث شده که در فصل جدید سخت تر تلاش کنیم؛ موضوعی دلیل پیروزی ها و بازی خوب ما در این فصل بوده است. ما از سخت کار کردن لذت می بریم. امیدوارم در ادامه نیز چنین عطش و انگیزه ای را داشته باشیم. ما باید از آن چه که در فصل گذشته رخ داد درس بگیریم؛ اتفاقی که فکر می کنم رخ داده است.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.