صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / شجاع: می‌روم شاید پرسپولیس به آرامش برسد
شجاع: می‌روم شاید پرسپولیس به آرامش برسد

پرسپولیسی هستم و نامرد نیستم!

شجاع: می‌روم شاید پرسپولیس به آرامش برسد

کسب و کار نیوز :مدافع پرسپولیس احتمالا این بار به پیشنهاد خارجی‌اش پاسخ مثبت دهد تا بتواند در مسیر درآمدزایی و حل مشکلات مالی به پرسپولیس کمک کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, پرسپولیس هنوز نتوانسته مشکلات مالی خود را برطرف کند و این در حالیست که در مقطع کنونی آنها باید مطالبات کادرفنی، بازیکنان و همچنین برخی بدهی‌های دیگر را نیز تامین کنند. هر چند طی روزهای اخیر بازیکنان اعتراضی به مسائل مالی خود نداشته‌اند، اما گفته می‌شود آنها با پایان نیم فصل و باقی ماندن بخش عمده مطالبات خود به باشگاه پیغام داده‌اند تا این مشکلات را برطرف کنند. خصوصا اینکه کالدرون پیش از ترک ایران اعلام کرده بود نیازی نیست باشگاه به دنبال جذب بازیکن خارجی باشد و بودجه آن را صرف پرداخت مطالبات بازیکنان کند. شجاع خلیل زاده اما مدعی است که هنوز اتفاق مثبتی در راه پرداخت صورت نگرفته و همان طور که طی روزهای اخیر شایعاتی در راه لژیونر شدنش شکل گرفته بود، شاید تصمیم به جدایی بگیرد تا بتواند با پرداخت رضایتنامه ارزی، بخشی از مشکلات را برطرف کند.

طی روزهای اخیر شایعاتی درباره پیشنهاد خارجی‌ات وجود داشت. این موضوع صحت دارد؟

قبل از هر چیزی باید موفقیت‌مان در نیم فصل اول که با صدرنشینی همراه بود را به هواداران تبریک بگویم. آنها صبر کردند و در نهایت نتیجه آن را دیدند. می‌دانستیم که کار سختی برای تکرار موفقیت‌ها داریم و خوشحالم که اکنون نیمی از راه را با موفقیت پایان داده‌ایم. مطمئنا در ادامه مسیر هم به حمایت آنها و اعتمادشان نیاز داریم تا بتوانیم بار دیگر در کنار هم جشن بگیریم. در مورد پیشنهاد هم درست است. فصل گذشته هم پیشنهاد داشتم اما دوست نداشتم خانواده‌ام را تنها بگذارم. ادعا نمی‌کنم و واقعا پرسپولیس برای من ارزشمندترین چیزی است که دارم اما بعضی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که شاید باید تصمیمی برخلاف میل گرفته شود. الان هم پیشنهاد هست اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

اینکه گفته می‌شود احتمال فسخ قرارداد وجود دارد، چقدر جدی است؟

شاید درست منظورم را نگفته باشم. اینکه بخواهم قرارداد را فسخ کنم علیرغم اینکه طبق قانون و با توجه به عدم پرداخت مطالبات و… این مساله شدنی است، درست نیست. من کاملا شفاف گفتم که پرسپولیس تمام زندگی ام است. ارزشمندترین چیز زندگی من و هیچ وقت آن را از دست نخواهم داد مگر روزی که خودشان مرا از تیم بیرون بیاندازند. تا روزی که باشم اما این عشق و علاقه را فریاد می‌زنم و در زمین نیز بیشترین تلاش را برای موفقیت خواهم کرد. شاید از نظر قانونی نه تنها من که تمامی بازیکنان بتوانند با توجه به عدم پرداخت مطالبات این شرط را به اجرا بگذارند و بتوانند فسخ کنند اما کدام عقل سالمی این کار را می‌کند. شما طی این مدت دیدید درباره مسائل مالی حرفی بزنیم. هر وعده‌ای دادند گفتیم چشم. هر زمانی گفتند گفتیم چشم.

پس موضوع جدایی‌ات از تیم چیست؟

من گفتم پیشنهاد دارم و شاید الان وقت لژیونر شدن و البته کمک به باشگاه باشد، اگر آنها این را بخواهند. من با پرسپولیس قرارداد دارم و در شرایط مالی فعلی که هیچ چیز مشخص نیست دوست دارم برای تیمم کاری کنم. اگر جدایی من باعث شود تا بخشی از مشکلات مالی پرسپولیس حل شود با جان و دل آن را قبول می‌کنم. اما هیچکس نمی‌تواند قلب مرا از پرسپولیس جدا کند چون شاید همین الان پیشنهاد بالاتری از داخل داشته باشم که هرگز به آن فکر نمی‌کنم.

اما شاید این وظیفه بازیکن نباشد که به دنبال برطرف کردن مشکلات مالی تیم باشد.

من شاید در درجه اول بازیکن باشم اما در واقع طرفدار تیم هستم و هر کمکی که از دستم بربیاید برای این کار خواهم کرد. شاید درصدی که از لژیونر شدن من به دست بیاید زیاد نباشد اما همین مساله شاید در شرایط فعلی کمکی به باشگاه باشد. وقتی بازیکنان طلب دارند و هیچ مشکلی حل نشده و فقط وعده حرف اول را می‌زند شاید بهترین تصمیم این باشد که هر کدام اگر کمکی از دست‌مان برمی‌آید به باشگاه کنیم. من نمی‌خواهم از مشکلات خودم بگویم و شاید یک نفر از بیرون ببیند و بگوید این‌ها بازیکن میلیاردی پرسپولیس هستند، جام گرفته‌اند و پاداش و نیاز ندارند اما بیایم و سفره دلم را باز کنم و از مشکلات بگویم؟ بگویم هنوز از پارسال طلب دارم و امسال هم همینطور. بگویم باید از فلانی قرض بگیرم تا بتوانم خانه بروم؟ حالا من هیچی، بازیکن جوان تیم که قراردادش چیزی نیست و الان به مشکل خورده چه؟ برای بازیکن جوان وعده چه معنی دارد و چطور می‌توانند به کار ادامه دهند.

یک بار قبلا گفته بودی برای حل مشکل پرداخت مطالبات برانکو راهی خارج می‌شوی که نشد و الان موضوع چقدر جدی است؟

خب مگر از آن موقع تا الان مشکل برانکو حل شد؟ آقای کالدرون هم طلب دارند. بشار و رادو هم. کدام مشکل حل شد و کدام منبع مالی به باشگاهی که سه سال قهرمان شد و هیچ جامی باقی نماند که نگرفته باشد. ما سکوت می‌کنیم و همه فکر می‌کنند مشکلی نیست. باید از این بترسیم که امتیاز جمع کنیم و خدای ناکرده فردا به خاطر یکی از همین مشکلات مالی و شکایت‌ها امتیاز کسر شود. این مشکلات باید یک روز تمام شود و چرا بازیکن نباید بدون استرس و مشکل فقط روی تمرین و بازی تمرکز کند. شاید همه بازیکنان با توجه به عدم پرداخت مطالبات و تعهد باشگاه بتوانند فسخ کنند اما ما تمام زندگی‌مان پرسپولیس است و نامرد نیستیم و می‌خواهیم کمک کنیم تا مشکل باشگاه حل شود حتی اگر به قیمت جدایی‌ام از پیراهن تیم محبوبم ختم شود اما اگر این جدایی بتواند پرسپولیس را به حداقل آرامش برساند مشکلی نیست.

این روزها بحث ماجرای کالدرون و مشکلاتش هم داغ است. صحبتی کرد که امیدواری بازگشت را زیاد کند؟

کالدرون هم با باشگاه قرارداد دارد و البته همانطور که گفتم از تیم طلب دارد. ما وظیفه داشتیم برای کسب نتیجه تلاش کنیم و خوشحالم که نیم فصل را در صدر جدول خاتمه دادیم. بقیه‌اش را باشگاه می‌داند و از مدیران تیم بپرسید و در وظیفه من صحبتی داشته باشم. امیدوارم هرچه که صلاح تیم است اتفاق بیفتد و در ادامه هم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.