صفحه اصلی / استان ها / اجرای طرح راهبران شغلی باهدف توسعه اشتغال مددجویان در خراسان شمالی
اجرای طرح راهبران شغلی باهدف توسعه اشتغال مددجویان در خراسان شمالی

یک مسئول مطرح کرد:

اجرای طرح راهبران شغلی باهدف توسعه اشتغال مددجویان در خراسان شمالی

کسب و کار نیوز:معاون اشتغال کمیته امداد خراسان شمالی یکی از اهداف مهم کمیته امداد را توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت برشمرد و گفت: هم‌اکنون اجرای طرح راهبران شغلی برای پایدارسازی اشتغال مددجویان تحت حمایت در حال اجرا است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, نور محمد جهانی در جلسه آموزشی راهبران شغلی این نهاد که ۱۰ دی ماه در محل اداره کل کمیته امداد برگزار شد، بابیان اینکه هدف از اجرای طرح راهبران شغلی بهره‌گیری از توان علمی و عملی کارآفرینان، مراکز اقتصادی و پارک‌های فناوری است، افزود: هم‌اکنون ۲۹ راهبر شغلی فعال در رشته‌های مختلف اعم از تولید، خدمات، صنعتی، کشاورزی و دام‌پروری با این نهاد همکاری خود را آغاز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون این نهاد در تلاش است تا با شناسایی راهبران توانمند رشته‌های صنایع فرش (قالی‌بافی) صنایع‌دستی، دام سبک، پرورش بوقلمون، نگهداری مرغ‌های تخم‌گذار، زعفران کاری و غیره را توسعه دهد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه درزمینهٔ های مذکور بیش از ۱۲۰ طرح به تصویب رسیده است، گفت: اجرای این طرح‌ها توسط مددجویان تحت حمایت زودبازده است و بازار مناسبی برای فروش دارد که راهبران شغلی با استفاده از این ظرفیت می‌توانند به یاری آن‌ها بشتابند.

جهانی بابیان اینکه از کارآفرینان و صاحبان مشاغل خواستاریم تا در قالب طرح «راهبران شغلی» یاری گر کمیته امداد در ایجاد اشتغال پایدار برای خانوار تحت حمایت باشند، افزود: همکاری‌های گسترده‌تر در این زمینه مسیر توانمندسازی مددجویان را هموارتر کرده و استقلال اقتصادی آن‌ها را رقم خواهد زد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.