صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / محمدی‌مهر: نمی‌دانم آقا یحیی به پرسپولیس می‌رود یا نه

هنوز مقصد بعدی من مشخص نیست

محمدی‌مهر: نمی‌دانم آقا یحیی به پرسپولیس می‌رود یا نه

کسب و کار نیوز :مدافع راست شهرخودرو می گوید به خاطر شرایط خانوادگی اش می خواهد در نیم فصل از این تیم جدا شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, فرشاد محمدی مهر در مدت نیم فصل حضور در شهرخودرو حضور ثابتی در ترکیب این تیم داشت و توانست سه پای گل هم به نام خودش ثبت کند. او در مورد شرایطش در شهرخودرو به “ورزش سه” گفت: خدا را شکر شرایطم خوب بود ولی دو مصدومیت برایم پیش آمد که کمی کارم را عقب انداخت. شاید اگر این مصدومیت ها نبود می توانستم شرایط بهتری را هم تجربه کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا جدایی اش از استقلال و حضور در شهرخودرو برایش سخت نبود هم گفت: سخت بود ولی من می خواستم جایی بروم که بازی کنم و بتوانم شرایط را بهتر کنم. می خواست بازی کنم تا برگردم به روزهای خوبم. و فکر می کنم در مجموع بازی های خوبی انجام دادم.

مدافع راست شهرخودرو در مورد شایعاتی که در باره جدایی اش به وجود آمده هم گفت: به احتمال زیاد جدا می شوم. مشکل خانوادگی دارم و نمی توانم در نیم فصل دوم در این تیم باشم. من این تصیمم را ۴۰ روز است که گرفته ام. بچه ام دارد به دنیا می آید و  همسرم در مشهد تنها است و به همین دلیل امکان ادامه حضور در این تیم وجود ندارد.

محمدی مهر در مورد انتخاب تیم جدیدش هم گفت: هنوز معلوم نیست، در حال مذاکره با چند باشگاه هستم و سعی می کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

او در مورد شایعاتی که در مورد سرمربیگری یحیی گل محمدی در پرسپولیس به گوش می رسد هم گفت: من خبر ندارم و در مورد آقا یحیی این حرف ها از اول فصل هم بوده است. واقعا در این چند روز اصلا از اتفاق های باشگاه خبر ندارم.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.