صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / نمی دانم چرا فیلیپ لام توپ طلا نگرفت
نمی دانم چرا فیلیپ لام توپ طلا نگرفت

هانس فلیک:

نمی دانم چرا فیلیپ لام توپ طلا نگرفت

کسب و کار نیوز:هانس فلیک، سرمربی بایرن مونیخ به تمجید از توانایی های رابرت لواندوفسکی پرداخت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رابرت لواندوفسکی در هفته های اخیر نمایش فوق العاده ای داشته و در دیدار چند روز قبل بایرن در لیگ قهرمانان مقابل ستاره سرخ بلگراد نیز موفق به زدن چهار گل برای تیمش شد. هانس فلیک در آستانه دیدار مقابل لورکوزن از لواندوفسکی تمجید کرده و او را یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال خطاب کرد.

هانس فلیک گفت: “رابرت لواندوفسکی و لیونل مسی هر دو بازیکنانی فوق العاده هستند. اگر نگویم لواندوفسکی بهترین مهاجم شماره نه دنیا به شمار می آید، باید او را یکی از کامل ترین مهاجمان خطاب کنم. لواندوفسکی تمام صفاتی که شما برای یک مهاجم در نظر دارید را داراست، او قدرت خوبی برای سرزنی داشته، تمام کننده خوبی است و می تواند توپ را حفظ کند و بدون توپ نیز لواندوفسکی عملکرد خوبی دارد.

توپ طلا؟ بازیکنی مانند فیلیپ لام با تیم های خود موفق به فتح تمامی عناوین شد و من درک نمی کنم چرا بازیکنی مثل او نباید برنده جایزه توپ طلا شود.

دیدار مقابل بایر لورکوزن؟ ما هنوز یک امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و رسیدن به رتبه اول به نتایج دیگر تیم ها نیز بستگی دارد. اما مهم این است که بازیکنان با تمام توان بازی کرده و همه کیفیت خود در مسیر خدمت به تیم خرج کنند.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.