صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / رشد ۳۸ درصدی حجم و ۲۵ درصدی ارزش معاملات در بورس کالای ایران
رشد ۳۸ درصدی حجم و ۲۵ درصدی ارزش معاملات در بورس کالای ایران

رشد ۳۸ درصدی حجم و ۲۵ درصدی ارزش معاملات در بورس کالای ایران

کسب و کار نیوز-در هفته منتهی به 8 آذر ماه، 867 هزار و 603 تن انواع کالا به ارزش بیش از 36 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد 38 و 25 درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بورس کالا، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۱۶ هزار و ۹۰۴ تن انواع کالا به ارزش ۱۷ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲۹۹ هزار و ۴۲۲ تن فولاد، ۵ هزار و ۶۳۰ تن مس، ۶ هزار و ۷۲۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۳کیلوگرم شمش طلا و ۵ هزار تن سنگ آهن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۵۴۳ هزار و ۵۵۵ تن انواع کالا به ارزش ۱۸ هزار و ۷۵۶ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۵۸ هزار و ۴۲۱ تن قیر، ۲۲۴ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۸۲ هزار و ۸۴۰ تن مواد پلیمری، ۴۰ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۳۰ هزار و ۲۶ تن مواد شیمیایی، ۷۶۰ تن عایق رطوبتی، ۲ هزار تن سلاپس واکس و ۳ هزار و ۲۲۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین بازار فرعی بورس کالای ایران هم طی هفته مذکور معامله ۷ هزار و ۱۴۴ تن انواع کالا را تجربه کرد.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.