صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بیت سعید: موقعیت خاصی گیرم نمی آید
بیت سعید: موقعیت خاصی گیرم نمی آید

بدشانس نیستم ...

بیت سعید: موقعیت خاصی گیرم نمی آید

کسب و کار نیوز:مهاجم تیم فولاد می گوید در 12 بازی قبل تنها 3-4 بار در موقعیت گلزنی قرار داشته که توانسته دو بار گلزنی کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, حسن بیت سعید مهاجم سوسنگردی تیم فولاد خوزستان که گل دوم تیمش در دیدار برابر گل گهر را به ثمر رسانده بود، در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازی این چنین گفت: می‌دانستیم تیم حریف لایه‌های دفاعی سختی دارد و کار ما دشوار است. آنالیز بسیار خوبی از آنها با شهرخودرو داشتیم و دیدید که تا دقیقه ۶۷  دیدار با شهر خودروخیلی خوب دفاع کردند.

بیت‌سعید همچنین گفت: نیاز به گل اول داشتیم که کارمان آسان‌تر شود. خدا را شکر در نیمه اول به گل رسیدیم. می‌توانستیم زودتر به گل‌های دوم و سوم هم برسیم. شاید بدشانسی و بی‌دقتی بود ولی باز هم خدا را شکر که نتیجه ۲ بر صفر به سود ما شد. جا دارد این برد را به هواداران تقدیم کنم که همیشه یار و یاور ما بودند و خیلی برای ما زحمت می‌کشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال بدشانس است نیز گفت: نه، این حرف را قبول ندارم. بعد از هر دیدار، بازی خودم را آنالیز می‌کنم. در این ۱۲ بازی، شاید ۳ یا ۴ توپ در محوطه گیرم آمد. توپ‌های خوبی گیرم نیامده که آنها را خراب کنم. هر وقت توپ خوبی گیرم آمد، توانسته‌ام به نحو احسن از آن استفاده کنم و فقط امروز یک توپ روح الله به من داد که از دست رفت اما در بازی های قبل موقعیت خاصی گیرم نیامد.

مهاجم تیم فولاد درباره آینده تیم فولاد نیز گفت: فولاد خوزستان در لیگ برتر همیشه تیم قدرتمندی نشان می‌دهد و سازماندهی خوبی دارد. این تیم توانسته دو بار قهرمان لیگ شود و همچنین در آسیا صاحب نام است. همیشه باید فولاد را جزو مدعیان دانست چون یکی از بهترین باشگاه‌ها است و از نظر ساختار، امکانات و ورزشگاه در وضعیت عالی قرار دارد، عذری قابل قبول نیست. باید همیشه به جایگاه‌های بالا نگاه کنیم چون استان خوزستان و هواداران فولاد لایق بهترین‌ها هستند و ما همیشه باید به بالای جدول فکر کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.