صفحه اصلی / اجتماعی / اسنپ و تپسی حق افزایش کرایه‌ را ندارند
اسنپ و تپسی حق افزایش کرایه‌ را ندارند

روزانه بیش از ۹۰۰ بازرسی از واحدها صورت می‌گیرد

اسنپ و تپسی حق افزایش کرایه‌ را ندارند

کسب و کار نیوز- مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه روزانه بیش از ۹۰۰ بازرسی از واحدها صورت می‌گیرد، گفت: تاکسی‌های اینترنتی حق افزایش کرایه را ندارند.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدعلی اسفنانی در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی از هموطنان از افزایش کرایه تاکسی‌های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی خبر می‌دهند، اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی بعد از افزایش قیمت بنزین، برای جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها گشت‌های محسوس و نامحسوس خود را افزایش داد، به‌طوری که مأموران ما به همراه نیروی انتظامی و نمایندگان وزارت صمت روزانه بیش از ۹۰۰ بازرسی را از واحدها انجام می‌دهند و تاکنون نیز چندین پرونده با موضوع گران‌فروشی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت کالاها باید به‌صورت قانونی و کارشناسی‌شده صورت گیرد، تصریح کرد: اینکه هر فردی بیاید و به‌صورت خودجوش قیمت کالاها را بالا ببرد صحیح نیست و ما با این افراد به‌شدت برخورد می‌کنیم. مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران درباره کرایه تاکسی‌ها گفت: کرایه تاکسی‌هایی که زیرنظر سازمان تاکسیرانی فعالیت می‌کنند، هیچ تغییری نکرده است و تاکسی‌های اینترنتی نیز به هیچ عنوان حق افزایش قیمت کرایه‌ها را ندارند و مردم اگر با افزایش قیمت مواجه شدند، حتماً مراتب را با سامانه ۱۳۵ درمیان بگذارند.

اسفنانی با بیان اینکه برخی از مسافربرهای شخصی کرایه خود را افزایش داده‌اند، خاطرنشان کرد: با این مورد نیز باید برخورد شود، چراکه مسافربرهای شخصی اصلاً حق مسافرکشی در شهر را ندارند. وی گفت: مأموران سازمان تعزیرات حکومتی به‌صورت شبانه‌روز فعال هستند و با هرگونه تخلف گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و … برخورد می‌کنند.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.