صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / اتصال شرکت نفت و گاز شرق به شبکه ملی اطلاعات
اتصال شرکت نفت و گاز شرق به شبکه ملی اطلاعات

اتصال شرکت نفت و گاز شرق به شبکه ملی اطلاعات

کسب و کار نیوز:شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با بهره‌مندی از امضای الکترونیک، حذف چک‌های کاغذی، سرعت بخشیدن به تعاملات بانکی و بهره‌برداری از سامانه حواله الکترونیک به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, محمد رفیق، رئیس فناوری اطلاعات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق از راه‌اندازی ۴ سامانه نرم‌افزاری در این شرکت طی ۶ ماه اخیر خبر داد و اظهار کرد: مزایای استفاده از این نوع نرم‌افزارها، بهبود کیفیت کار و مکانیزاسیون اداری، حذف فرم‌های کاغذی و بهبود سرعت کار بوده است.

وی به توانمندی و استفاده متخصصان این شرکت در بهبود پورتال سازمان اشاره و تصریح کرد: با توجه به اهمیت مبحث اطلاع‌رسانی، یکی از نیازهای سازمان‌ها پورتال سازمانی است که با استفاده از توان داخلی و متخصصان توانمند در سطح منطقه عملیاتی خانگیران و ستاد مشهد بهبود یافته است.

رئیس فناوری اطلاعات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق گفت: با وجود حجم زیاد درخواست کار در واحد فناوری اطلاعات و اجرای موفق سامانه الکترونیک در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، این سامانه برای اصلاح و بهبود فرایندهای اداری و حذف کاغذ بر مبنای استاندارد ITIL راه‌اندازی خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.