صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بدون شک مسی بهترین بازیکن تاریخ است
بدون شک مسی بهترین بازیکن تاریخ است

جوزپ بارتومئو:

بدون شک مسی بهترین بازیکن تاریخ است

کسب و کار نیوز:جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، لیونل مسی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می داند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, مسی ۳۲ ساله در سال ۲۰۱۹ آمار فردی فوق العاده ای را از خود به جای گذاشت و احتمالا روز دوشنبه ششمین توپ طلای خود را کسب خواهد کرد.این فوق ستاره آرژانتینی فصل گذشته کمک زیادی به قهرمانی بارسلونا در رقابت های لالیگا کرد و در فصل جدید نیز پس از پایان مصدومیت اش عملکردی درخشان داشته است. مسی تا به اینجا ۸ گل در رقابت های لالیگا به ثمر رسانده و در لیگ قهرمانان اروپا نیز دو بار موفق به گلزنی شده است.

جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، اما لیونل مسی را بهترین بازیکن تاریخ می داند. او در این باره گفت: ” بدون شک لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. او نشانه بزرگی را در دنیای فوتبال به وجود آورده است. هیچ باشگاهی در دنیا به اندازه بارسلونا موفقیت کسب نکرده است. در کنار این باشگاه نیز بازیکنی حضور دارد که که شش کفش طلا و پنج توپ طلا به دست آورده است.”

بارتومئو در ادامه درباره تاثیر لیونل مسی در تاریخ ۱۲۰ ساله باشگاه بارسلونا گفت: ” او یک بازیکن متفاوت است که پویایی و جریان بازی را تغییر می دهد. مسی همواره رقم زننده لحظات باورنکردنی است. این موضوع به جهانی تر شدن باشگاه کمک کرده و حالا در مقایسه با زمان های دیگر تیم قدرتمندتری هستیم و در این موضوع مسی تاثیرگذاری فوق العاده داشته است.”

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.