صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / گلف، اصلی‌ترین دلیل مصدومیت‌های گرت بیل است!
گلف، اصلی‌ترین دلیل مصدومیت‌های گرت بیل است!

رئیس سابق کادر پزشکی رئال مادرید:

گلف، اصلی‌ترین دلیل مصدومیت‌های گرت بیل است!

کسب و کار نیوز: آلفونسو دل کورال، رئیس سابق کادر پزشکی رئال مادرید، معتقد است که علاقه زیاد گرت بیل به ورزش گلف دلیل مصدومیت های اخیر او بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, گرت بیل در تابستان تا آستانه جدایی از رئال مادرید پیش رفت و حتی زین الدین زیدان اعلام کرده بود که به این بازیکن برای فصل جاری نیاز ندارد. اما در نهایت این ستاره ولزی در جمع کهکشانی ها ماندگار شد و اتفاقا توانست خیلی زود نظر زیدان را تغییر دهد و به بازیکن اصلی رئال تبدیل شود. بیل اما پس از وقفه بازی های ملی با یک مصدومیت جدید رو به رو شد؛ مصدومیتی که باعث شده این بازیکن چند بازی حساس رئال مادرید را از دست بدهد. او هنوز هم به دور از میادین است.

آلفونسو دل کورال، رئیس سابق کادر پزشکی رئال مادرید بین سال های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۷، ادعای جالبی را درباره مصدومیت های گرت بیل مطرح کرده است. او گفت:” اگر من امروز هنوز هم رئیس کادر پزشکی رئال مادرید بودم، قطعا گلف را ممنوع می کردم. ورزش گلف فشار زیادی به مهره های کمر وارد می کند. فشار به عضلات پشتی روی تمام نقاط بدن فشار ایجاد می کند و به همین خاطر شما باید از حرکاتی که باعث فشار به کمر می شود، اجتناب کنید.

من فکر می کنم که گرت بیل بیش از حد به عضلات خود فشار می آورد. او توانایی استارت زدن، سریع دویدن و پرش های بلند را ندارد چرا که عضلاتش محدود یا پاره شده اند. از نظر من گلف یکی از اصلی ترین دلایل مصدومیت های او بوده است.”

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.