سعید حیاتی در ادامه افزود: در وصف مشخصات ظاهری این نمایشگاه می توان به غرفه سازی ثابت و مشخص-سالن های مجزا برای افتتاحیه و اختتامیه-پارکینگ بسیار خوب-ساعت بازدید (۱)نمایشگاه-تردد راحت برای افرادی که در داخل وی یا خارج از تهران مستقر بودند-نزدیکی به کارخانجاتی که در اطراف تهران فعال هستند –وجود راهنمای مسلط به کار و عدم ترافیک شهری برای تردد بازدید کنندگان را می توان از ویژگی هایظاهری این نمایشگاه برشمرد که منجر به رضایت شهروندان در خلال و پایان نمایشگاه شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران، حیاتی با اشاره به اهداف این نمایشگاه اضافه کرد: هدف مهم ایران شابز رونق تولید و صادارت است، قدر مسلم، جهت رسیدن به اهداف مورد نظر باید تمام تلاش و خلاقیت را بکار برد، ایران شابز همانا بدنبال اهدافی است که بتواند با تقویت برندهای داخلی و تولید کنندگان کشور و شناساندن این افراد به تمام دنیا، قدمی به سوی استقلال اقتصادی بردارد.در یک کلام می توان گفت؛ ایران شابز ، تحولی نو در صنعت برگزاری نمایشگاه.
وی گفت: در ایران شابز می خواهیم به شناسایی برندها ، اطلاع از کمبود مواد اولیه داخلی–صادرات کالاها به دیگر کشورها و یافتن کشورهای هدف و بازار های جهانی بپردازیم، استقبال بی نظیر متقاضیان برای شرکت در این نمایشگاه نشان از موفقیت دور قبلی داشته است بطوریکه برگزار کنندگان درصددند برای استفاده از حضور بیشتر تولید کنندگان از فضای بیشتر و امکانات قوی تری در دور بعد بهره مند شویم.