صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خطیبی: فکر می‌کنند از پرسپولیس مساوی می‌خواهیم، اما…
خطیبی: فکر می‌کنند از پرسپولیس مساوی می‌خواهیم، اما…

غیر از یکی دو تیم، از تمام حریفان بهتر بوده‌ایم؛

خطیبی: فکر می‌کنند از پرسپولیس مساوی می‌خواهیم، اما…

کسب و کار نیوز:سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز قبل از دیدار مقابل پرسپولیس به سوالات برخی خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رسول خطیبی در کنفرانس خبری ای که قبل از بازی با پرسپولیس در شهر تبریز برگزار کرد، گفت: خدا را شکر بچه ها در این سه چهار روزه خیلی زحمت کشیده اند و تمرین کرده اند و آمادگی خیلی خوبی برای بازی با پرسپولیس دارند. غیر از فرید کریمی، همه بچه ها آماده این بازی هستند. انشاالله بتوانیم یک بازی در خور تیم ماشین سازی و یک بازی با امتیاز و هجومی انجام دهیم. خیلی ها فکر می کنند ما برای یک امتیاز می رویم اما کسانی که همه بازی های ماشین سازی را دیده اند، می دانند که غیر از یک بازی، تمام دیدارها را هجومی بوده ایم. بازی فردا را هم برای امتیاز به زمین می رویم. بازی سنگینی برای هر دو تیم خواهد بود. امیدوارم در بازی کمترین اشتباه را داشته باشیم که قطعا اگر هر تیمی اشتباه نداشته باشد، می تواند موفق باشد. انشاالله با تمرین هایی که انجام داده ایم و توضیحاتی که از بازی های پرسپولیس برای بچه ها داده ایم، بتوانیم یک بازی تماشاگر پسند و زیبا را ارائه دهیم.

او در مورد حمایت طرفداران ماشین سازی در تهران گفت: همیشه در تهران و شهرستان ها، تیم های تبریزی هوادار دارند. انشاالله فردا هم شاهد حضور هواداران آذربایجانی و ترک زبان مقیم تهران و شهرستان های اطراف تهران باشیم و با انگیزه بالا بچه ها بتوانند بازی کنند. قطعا این به روحیه بازیکنان کمک می کند و مقابل تماشاگران پرسپولیس به ما انگیزه می دهد. بازیکنان همیشه مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس، خود به خود انگیزه دارند. انشاالله فردا هم این موضوع را شاهد باشیم.

سرمربی ماشین سازی درباره تفاوت هزینه های تیمش با تیمی در حد پرسپولیس اظهار داشت: من فکر می کنم تیم ما در بازی های قبل نشان داده بهتر از حریفان بوده، غیر از یکی دو تیم. واقعا هم از نظر فوتبالی و آماری بهتر از بقیه تیم ها بوده ایم و نشان دادیم برایمان فرقی نمی کند. انشاالله بچه ها لیاقت و شخصیت خود را فردا ارائه دهند.

خطیبی در مورد صحبت هایی مبنی بر اعتراض ماشین سازی به انتخاب علی صفایی به عنوان داور مسابقه با پرسپولیس گفت: نگرانی از طرف هواداران بود اما از طرف باشگاه چنین صحبتی نبوده است. قبل از بازی در مورد داوری صحبت نکنیم بهتر است. امیدواریم تیم داوری فردا کار خود را به خوبی انجام دهند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.