صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / تقویت اشتغال و رفع موانع تولید در اولویت برنامه ها قرار دارد

استاندار قزوین:

تقویت اشتغال و رفع موانع تولید در اولویت برنامه ها قرار دارد

کسب و کار نیوز - جمالی پور گفت: تقویت اشتغال، توسعه کارآفرینی، رفع موانع تولید برای رونق اقتصاد مهمترین اولویت های ما در استان قزوین است.

به گزارش کسب و کار نیوز  به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «هدایت اله جمالی پور» در مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: در شرایط کنونی که کشور تحت تحریم ‌های ظالمانه قرار دارد، بسیج همه امکانات و ایجاد امید در بین مدیران حوزه اقتصادی در عرصه جنگ نرم، کاری ضروری بوده چراکه تحریم‌ ها صادرات و واردات کشور را هدف قرار داده است.

استاندار قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه در اقتصاد مقاومتی، تبدیل دانش به ثروت بدون اتکا به نفت هدف ‌گذاری شده به همین دلیل مراحل تبدیل علم به فناوری، صنعت و توسعه اقتصادی کشور را باید با دقت و سرعت پشت سر بگذاریم.

وی افزود: تقویت اشتغال، توسعه کارآفرینی، رفع موانع تولید برای رونق اقتصاد مهمترین اولویت های ما در استان قزوین است

جمالی پور اضافه کرد: متأسفانه امروز مسئله اسراف در کشور به یک معضل اساسی تبدیل شده و این در حالی است که انجام این مسئله خلاف مباحث قرآنی، دینی و سنت ما شمرده می‌ شود.

وی با اشاره به انتصاب سرپرست جدید حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین، خاطرنشان کرد: انتخاب مدیران جوان و لایق از سیاست های مهم دولت به شمار می ‌رود و انتخاب آقای عیسی قبادی که از سال ۱۳۷۹ در تمامی سطوح مدیریتی فعالیت داشته در همین مسیر صورت گرفته است.

استاندار قزوین با اشاره به انتخاب مدیران بومی در سطح استان یادآور شد: این مساله در دستگاه‌ های اجرایی استان به طور حتم محقق خواهد شد تا بتوانیم پاسخگوی دغدغه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم باشیم.

گفتنی است در ادامه این مراسم ضمن تجلیل از خدمات منوچهر حبیبی، عیسی قبادی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین معرفی شد.

عیسی قبادی دانش آموخته جامعه‌ شناسی و دارای سوابق علمی و پژوهشی در حوزه اجتماعی و مدرس دانشگاه و مشاور استاندار البرز بوده و مدیرکلی امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز، دبیر اتاق فکر استانداری البرز، مدیر تعاون کرج و مشاور مدیرکل آموزش و پرورش این استان از جمله سوابق کاری وی است

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.