صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / برای لیورپول بهتر از این بازی خواهم کرد
برای لیورپول بهتر از این بازی خواهم کرد

نبی کیتا:

برای لیورپول بهتر از این بازی خواهم کرد

کسب و کار نیوز:نبی کیتا ستاره لیورپول به هواداران این تیم گفت در بازی های بعدی از او انتظار درخشش بیشتری داشته باشند. این در حالی است که لیورپولی ها از عملکرد اخیر او بسیار راضی هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, در آستانه بازی امشب لیورپول و آرسنال در جام اتحادیه انگلیس نبی کیتا ستاره این تیم می گوید امیدوار است در بازی های آینده عملکرد بهتری برای تیمش داشته باشد.

نبی کیتا به دلیل نمایش خوب خود در جریان پیروزی ۴-۱ مرسی سایدی های بر خنک، با ستایش هواداران این تیم روبرو شد و او حالا می گوید قصد دارد در دیدار های بعدی بازی های بهتری برای قرمزهای آنفیلد انجام دهد.

کیتا در این باره به وبسایت رسمی باشگاه لیورپول گفت:” من از میزان آمادگی خودم راضی هستم ولی دوست دارم بهتر از این باشم. بله موافقم که این روزها شرایط خوبی دارم ولی هدفم این است که مصدوم نشوم و بتوانم از این به بعد در دقایق زیادی با پیراهن لیورپول در میدان بازی کنم”.

ستاره لیورپول در ادامه صحبت هایش اضافه کرد:” احساس می کنم که حالا که از مصدومیت اخیر رها شده ام اگر بتوانم در بازی های زیادی به میدان بروم هم از نظر فردی به نفعم خواهد بود و هم می توانم به تیم کمک کنم تا عملکرد بهتری در بازی ها داشته باشد. در بازی با خنک آن قدر خوب بازی کردم که همه راضی بودند ولی دلم می خواهد در بازی های بعدی از آن هم بهتر باشم”.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.