صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کمک‌داور می‌داند راموس چه گفته
کمک‌داور می‌داند راموس چه گفته

دیگو سیمئونه:

کمک‌داور می‌داند راموس چه گفته

کسب و کار نیوز: بعد از تساوی 0-0 رئال و اتلتیکو در دربی مادرید، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید که در جریان بازی خواهان اخراج راموس به دلیل فحاشی شده بود بعد از بازی گفت کمک‌داور حرفهای راموس را شنیده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رئال و اتلتیکو دو تیم بزرگ شهر مادرید پایتخت اسپانیا دیشب در دربی این شهر به مصاف هم رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند. در جریان این بازی بین سرخیو راموس کاپیتان رئال و دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو درگیری‌ای رخ داد که به یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات این دربی تبدیل شد.

سیمئونه در جریان بازی به شدت از داور می‌خواست با نشان دادن کارت قرمز به راموس او را از بازی اخراج کند چرا که مدعی بود او به مادرش فحاشی کرده است. اتفاقی که در بازی اتلتیکو و بارسا برای دیگو کاستا افتاد و علاوه بر کارت قرمز به محرومیت او به مدت هشت بازی منجر شد اما در دربی دیشب مادرید هیچ اقدامی علیه راموس صورت نگرفت.

راموس در پایان بازی درباره اعتراض‌های سیمئونه در این باره گفته بود آنچه در زمین اتفاق می‌افتد در زمین باقی می‌ماند. سیمئونه اما در پایان بازی درحالیکه همچنان عصبانی به نظر می‌رسید به خبرنگاران گفت:” آنچه در زمین اتفاق می‌افتد در زمین باقی می‌ماند ولی کمک‌داور می‌داند راموس چه گفته است”.

سیمئونه در ادامه صحبتهایش گفت:” ما در نیمه اول حاکم میدان بودیم ولی نتوانستیم راه‌حلی برای باز کردن دروازه حریف پیدا کنیم. ما از این نظر با مشکل مواجه هستیم. این بازی یک بازی دشوار بود که هر دو تیم فاقد کیفیت لازم برای پیروزی در آن بودند”.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.