صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / رئال و اتلتیکو می‌خواستند نبازند
رئال و اتلتیکو می‌خواستند نبازند

یان اوبلاک:

رئال و اتلتیکو می‌خواستند نبازند

کسب و کار نیوز : یان اوبلاک، دروازه‌‌بان اتلتیکو مادرید می‌گوید نتیجه تساوی منصفانه‌ترین نتیجه‌ای بوده که می‌توانسته در دربی دیشب شهر مادرید بین اتلتیکو و رئال بدست آید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دیشب در دربی شهر مادرید در استادیوم واندا متروپولیتانو، خانه اتلتیکو به مصاف هم رفتند و در پایان با نتیجه تساوی ۰-۰ به کار خود پایان دادند. یان اوبلاک، سنگربان اتلتیکو در این بازی نقش مهمی در شکست نخوردن تیمش بازی کرد و اگر ضربه عالی کریم بنزما را با واکنشی فوق‌العاده دفع نکرده بود اتلتیکو نمی‌توانست از این بازی یک امتیاز بدست بیاورد.

اوبلاک در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:” ما در این بازی خیلی ریسک نکردیم و این درباره آنها هم صادق بود. هیچکدام از دو تیم نمی‌خواستند ببازند و به همین خاطر است که معتقدم نتیجه تساوی منصفانه‌ترین نتیجه‌ای بود که می‌توانست بدست بیاید”.

دروازه‌بان اتلتیکو در ادامه صحبتهایش درباره سیو مهم خود در این بازی گفت:” ما یک امتیاز بدست آوردیم ولی می‌خواستیم برنده شویم. ما امشب خوب نبودیم و موقعیت‌های صد در صد گلزنی نداشتیم. در نهایت تساوی حق هر دو تیم بود. توپی که من از بنزما گرفتم برای یک دروازه‌بان توپ معمولی‌ای است. من توپ را دیدم. ای کاش همه شوتها اینطوری بودند. در کل هر چه تیم گلهای کمتری دریافت کند برای همه بهتر است”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.