صفحه اصلی / استان ها / تولید بیش از هزار تن بذور اصلاح شده گندم در شاهرود
تولید بیش از هزار تن بذور اصلاح شده گندم در شاهرود

تولید بیش از هزار تن بذور اصلاح شده گندم در شاهرود

کسب و کار نیوز : رییس اداره تعاون روستایی شاهرود از تولید و فرآوري هزار و 450 تن انواع بذور اصلاح شده گندم خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, مرکز سمنان، رییس اداره تعاون روستایی شهرستان شاهرود گفت: نیمه نخست امسال در مراکز خرید گندم شاهرود ۲ هزارو ۸۸۴ تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
حسین پور از تامین و توزیع کود شیمیایی در این شهرستان خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون این شبکه در تامین و  توزیع هزار و ۴۰۳ تن انواع کود شیمیایی ، ریزمغذی و کودهای آلی و زیستی در بین کشاورزان این شهرستان نقش داشته است.
وی با بیان اینکه این شبکه امسال هزار و ۴۵۰ تن انواع بذور اصلاح شده گندم را در ۲ رقم پیشگام و میهن تولید و فرآوری کرده است، گفت : تاکنون ۲۰۰ تن از این بذور در بین کشاورزان شاهرودی توزیع شده است.
رییس اداره تعاون روستایی شهرستان شاهرود گفت  : تامین و توزیع ۲ هزار و ۳۵۰ تن نهاده های دامی و رفع نیازهای روستائیان شاهرودی شامل توزیع سه میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر مواد سوختی از طریق شرکت تعاونی ها از اقدامات این شبکه در سال ۹۸ است.
حسین پور تصریح کرد: امسال شبکه تعاونی روستایی شهرستان شاهرود در اجرای طرح کشت مشارکتی از طریق ۲ شرکت تعاونی تولید روستایی میغان و قلعه نو نقش داشته است که این طرح در ۲۰۵ هکتار از اراضی این شرکتها اجرا شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.