چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / واکنش سعید آذری به شایعه مدیرعاملی استقلال
واکنش سعید آذری به شایعه مدیرعاملی استقلال

آدمی نیستم که برای پست گرفتن توطئه کنم

واکنش سعید آذری به شایعه مدیرعاملی استقلال

کسب و کار نیوز: مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب آهن به شایعه مدیرعاملی اش در استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, از حدود یک هفته قبل شایعاتی درباره مدیرعاملی سعید آذری در باشگاه پرسپولیس به گوش می رسید اما با انتخاب محمدحسین انصاری فرد این مساله منتفی شد. حالا از روز گذشته برخی افراد در فضای مجازی از حضور احتمالی آذری در باشگاه استقلال تهران خبر داده اند. اگرچه این اخبار به طور رسمی تایید نشده است.
با این حال آذری در واکنش به شایعه مدیرعاملی اش در استقلال به خبرنگار ما گفت: تا دیروز می گفتند من مدیرعامل پرسپولیس می شوم و حالا می گویند به استقلال می روم. نمی خواهم از خودم تعریف کنم اما شما می دانید آدمی با رزومه من بیکار نمی ماند. برایم کار کردن در سپاهان، استقلال، پرسپولیس، تراکتور، فولاد، سایپا و … باعث افتخار است اما شایعه حضور در استقلال را نه تایید می کنم و نه تکذیب.
وی ادامه داد: هر جای کشور که بتوانم خدمتگزار باشم، تجربه و تحصیلاتم را در اختیار افراد می گذارم اما حاضرم داخل خانه بنشینم اما مثل بعضی ها برای پست گرفتن توطئه نکنم و یا اینکه در خانه فلان مدیر التماس کنم. اگر جامعه ورزش به من نیاز داشته باشد، یاعلی می گوییم و شروع می کنیم. اگر هم نیازی نبود که آدم های توانمند زیادی در ورزش کشور حضور دارند که می توانند کمک کنند.
آذری در پاسخ به این پرسش که آیا خودش دوست دارد مدیرعاملی باشگاه استقلال را برعهده بگیرد، گفت: در فوتبال حرفه ای این مسائل غیرقابل پیش بینی است و ممکن است هر اتفاقی بیفتد. با این حال همانطور که گفتم من این مساله را نه تایید می کنم و نه تکذیب.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.