صفحه اصلی / استان ها / فرودگاه بین المللی شاهرود مهیای پروازهای تجاری و باری خارجی
فرودگاه بین المللی شاهرود مهیای پروازهای تجاری و باری خارجی

فرودگاه بین المللی شاهرود مهیای پروازهای تجاری و باری خارجی

کسب و کار نیوز : نماینده مردم شاهرود و میامی با اشاره به ارتقاء فرودگاه شاهرود به فرودگاه بین المللی و اعطای مرز هوایی به این فرودگاه گفت: به زودی پروازهای تجاری و باری در این فرودگاه بین المللی شروع می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سیدحسن حسینی با اشاره به مهیا شدن این فرودگاه برای حمل و نقل هوایی، اظهار کرد: به زودی شاهد پروازهای مسافری، تجاری و باری از فرودگاه بین المللی شاهرود به داخل و خارج کشور خواهیم بود.‌
وی با اشاره به اینکه پروژه های دیگری در شهرستان در آینده نزدیک افتتاح می شود ادامه داد: نیروگاه برق شهید بسطامی، کارخانه فولاد و ذوب آهن شاهرود، طب پلاستیک، پروژه معدنی طرود و پروژه های راهسازی از جمله این پروژه ها هستند.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از بیکاری به عنوان مهمترین مشکل شرق استان و خصوصا شاهرود نام برد و اظهارامیدواری کرد: با افتتاح این پروژه ها بخشی از معضل اشتغال جوانان این شهرستان حل شود.
وی با اشاره به محدودیت در منابع اعتباری دولت تصریح کرد: باید در اجرای پروژه ها از منابع بخش خصوصی بهره بگیریم.
نماینده مردم شاهرود و میامی بر لزوم تلاش مردم و بخش خصوصی برای رفع بخشی از منابع تاکید کرد و افزود: در این شرایط که بخش دولت با محدودیت در منابع روبرو است باید بیش از گذشته از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی استفاده کنیم.
حسینی با تقدیر از تلاش مدیران استان افتتاح ۱۷۲ پروژه با اعتباری هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی در این شهرستان را محصول پویایی و تلاش مدیران استان و دولت خدمتگذار ارزیابی کرد.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.