صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / خدمت به همجواران خطوط لوله وظیفه صنعت نفت است
خدمت به همجواران خطوط لوله وظیفه صنعت نفت است

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران:

خدمت به همجواران خطوط لوله وظیفه صنعت نفت است

کسب و کار نیوز : مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: خدمت به هموطنان ساکن مجاور خطوط انتقال نفت را افزون بر مسئولیت اجتماعی، وظیفه خود می‌دانیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, قاسم عرب‌یارمحمدی روز سه‌شنبه (پنجم شهریورماه) در چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت با بیان اینکه حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به وسعت حوزه عملیاتی که در کل کشور وجود دارد، گسترده است، افزود: این حوزه با توسعه نظام شهرنشینی و گسترش شهرها در سال‌های اخیر بیشتر توسعه یافته است.
وی تاکید کرد: در جریان سیل امسال افزون بر بار مسئولیت سنگین استمرار و پایداری عملیات انتقال نفت خام به پالایشگاه‌ها و فرآورده‌های نفتی به کل کشور، به نحو چشمگیری در کمک به سیل‌زدگان نیز مشارکت داشتیم.
عرب یارمحمدی فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی را از دو طریق فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت‌های مردمی عنوان کرد و گفت: برای فرهنگ‌سازی در این حوزه اقدام‌های مهمی همچون ساخت فیلم، مستند و تیزرهای تلویزیونی با موضوع معرفی شرکت و رعایت حریم و … انجام شده است.
وی افزود: شناخت گروه‌های جمعیتی ساکن در حریم خطوط و اطلاع‌رسانی و توزیع پکیج‌های فرهنگی در میان همجواران خطوط از دیگر اقدام‌ها در این زمینه است.
در چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت از عملکرد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اهدای لوح و نشان ویژه همایش تجلیل شد.
در این همایش که در سالن اجتماعات شرکت ملی پالایش و پخش برگزار شد، در حضور مهندس زنگنه، وزیر نفت و معاونان و مسئولان مختلف صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی لوح و نشان سیمین همایش به دلیل تدوین و ارائه مطلوب گزارش عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکت به قاسم عرب یارمحمدی، مدیرعامل این شرکت اهدا شد.
در حاشیه برگزاری این همایش همچنین از کتاب «سیل‌نامه» که کارنوشت مستند اقدام‌های جهادی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت در مقابله با حادثه سیلاب نوروز ۹۸ است، رونمایی شد. به‌زودی نسخۀ الکترونیکی این اثر که حاصل بیش از چهار ماه پژوهش، گردآوری، گفت‌وگو و مطالعۀ رویدادها و فعالیت‌های میدانی مربوط به سیل است، در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.